آموزش ادمینی مشهد | ۹ سرفصل مهم

آموزش ادمینی مشهد

آموزش ادمینی مشهد یکی از عبارت‌های پرجستجو در گوگل و در سایت مجموعه هدا استودیو است، به همین دلیل در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی و سوشال مدیا تولید محتوا به خصوص تولید محتوای تصویری و بصری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع تا حدی است که حتی افرادی که هیچگونه آشنایی با این حوزه نداشتند تمایل دارند که برای تولید محتوای تصویری با کیفیت‌تر آموزش ببینند و برای آن هزینه پرداخت کنند. آموزش ادمینی مشهد این روزها یکی از پرطرفدارترین مهارت‌هایی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به تشریح دوره آموزش ادمینی مشهد در هدا استودیو بپردازیم.

ادمین اینستاگرام مشهد

واضح است که شبکه اجتماعی اینستاگرام این روزها در ایران یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که افراد زیادی در آن حضور دارند به همین دلیل است که فعالیت در اینستاگرام چه به صورت شخصی و چه به صورت کاری اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده که ادمینی اینستاگرام به یکی از مشاغل و حوزه‌های پرطرفدار در حوزه دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود. به زبان ساده این روزها همه افرادی که کوچک‌ترین کسب و کار چه در حوزه فروش و چه در حوزه ارائه خدمات دارند تمایل دارند که برای بازاریابی آن از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنند.

به همان اندازه که افراد زیادی تمایل پیدا کرده‌اند که ادمینی اینستاگرام را بیاموزند به همان میزان دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین و حضوری مختلفی در حوزه ادمینی اینستاگرام وجود دارد این آمار به حدی زیاد است که به راحتی نمی‌توان یک یا چند دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام خوب را از بین چندین هزار دوره آموزشی پیدا کرد. این موضوع خود به یک چالش مهم برای افرادی که به دنبال یادگیری آموزش تضمینی اینستاگرام هستند تبدیل شده است.

ادمین اینستاگرام مشهد

ادمین اینستاگرام مشهد

سرفصل‌های دوره آموزش ادمینی مشهد

قبل از شرکت در هر دوره‌ای چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین باید در ابتدا با سرفصل‌های آن آشنا شوید. مهمترین این سرفصل‌ها به شرح زیر است:

  • مقدمه و معرفی به اینستاگرام

در این بخش یک مقدمه کوتاه در مورد نرم افزار اینستاگرام و پتانسیلی که برای فروش محصولات و ارائه خدمات دارد صحبت می‌شود.

  • تنظیمات و امکانات اصلی اکانت

اکانت بیزنسی اینستاگرام که مخصوص کسب و کارها است امکانات بسیار زیادی دارد که اکثریت افراد اطلاعاتی در مورد آن ندارند. به همین دلیل در این قسمت به صورت ریز و جزئی به معرفی و بررسی این امکانات می‌پردازیم.

  • ایجاد و مدیریت مطالب (پست‌، استوری، ریلز)

در این بخش نیز به معرفی مهمترین وظیفه در ادمینی اینستاگرام پرداخت می‌شود. مبحث تولید محتوا اصلی‌ترین قسمت ادمینی یک پیج اینستاگرام است در واقع بدون تولید محتوا شما در اینستاگرام حرفی برای معرفی محصولات و خدمات ندارید. در واقع پیج اینستاگرام مثل همان ویترین مغازه است که مخاطبین با مشاهده آن تصمیم می‌گیرند وارد مغازه یا پیج شما بشوند یا خیر. تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند در قالب‌های پست، استوری  و ریلز باشد. اینکه بهتر است در کدام قالب بیشتر تولید محتوا انجام بدهید کاملا به موضوع پیج، پرسونای مخاطب، استراتژی پیج و … بستگی دارد.

  • استفاده از تگ و هشتگ‌ها

دسته‌بندی محتوا یکی دیگر از موضوعات مهم در اینستاگرام است. دسته‌بندی محتوا در اینستاگرام با استفاده از تگ و هشتگ انجام می‌شود. از این طریق می‌توان مخاطبین هدف را برای پیج اینستاگرام مورد نظر پیدا کرد. در اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌ می‌توان پست و ریلزهای تولید شده را دسته‌بندی کرد تا مخاطبین از این طریق راحت‌تر پیج شما را دنبال کنند.

  • اصول و توصیه‌ها برای افزایش فالوورها و تعامل با آن‌ها

اما یکی دیگر از موضوعاتی که در ادمینی اینستاگرام اهمیت زیادی دارد موضوع تعامل و افزایش فالور است. در واقع اگر شما بهترین محتوا، محصولات و خدمات را داشته باشید اما نتوانید آن‌ها را به مخاطب هدف معرفی کنید هیچ فرقی با فرد یا مجموعه‌ای که محصول و خدماتی برای ارائه ندارد، ندارید. افزایش فالور در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. به زبان ساده تعداد فالور همان تعداد افرادی هستند که اگر مغازه داشته باشید به مغازه شما مراجعه می‌کنند.

افزایش فالور در اینستاگرام به دو روش ارگانیک و با تبلیغات انجام می‌شود. در روش ارگانیک باید صبر زیادی داشته باشید و تمامی فرآیند تولید محتوا را به صورت اصولی انجام بدهید. پیشنهاد اهالی متخصص این حوزه این است که افزایش فالور با استفاده از دو روش ارگانیک و تبلیغاتی انجام شود.

  • استفاده از ابزارهای تحلیلی برای اندازه‌گیری عملکرد حساب

یکی دیگر از پارامترهای مهم در ادمینی اینستاگرام موضوع بررسی و تحلیل عملکرد پیج است. شما باید دائما روند رشد پیج را با توجه به فاکتورهای مهم از جمله جذب فالور، بازدید محتوا، میزان فروش، درخواست محصول یا خدمات و … بررسی کنید. خود اینستاگرام ابزارهایی برای بررسی این عملرد دارد. اما ابزارها و نرم‌افزارهای جانبی نیز وجود دارند که به طور دقیق‌تر عملکرد پیج را بررسی می‌کنند.

 

سرفصل‌های دوره آموزش ادمینی مشهد

سرفصل‌های دوره آموزش ادمینی مشهد

 

  • مدیریت و پاسخگویی به نظرات و پیام‌ها

نرم افزار اینستاگرام دائما در حال بروزرسانی در جهت رضایت بیشتر کاربران و مخاطبین است. شما باید هر فعالیتی که رضایت کاربر را بیشتر جلب می‌کند را در نظر بگیرید. یکی از این فعالیت‌ها مدیریت و پاسخگویی سریع به دایرکت و کامنت است. حتما می‌دانید که فرآیند فروش یک فرآیند لحظه‌ای است، شما با پاسخگویی با تاخیر به کامنت و دایرکت ممکن است که همان لحظه فروش مشتری را از دست بدهید. از طرفی تاخیر در پاسخگویی به کاربر از دید اینستاگرام دور نمی‌ماند و این موضوع می‌تواند منجر به امتیاز منفی برای پیج شما باشد.

  • استراتژی‌های تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام

برای بازاریابی بهتر پیج اینستاگرام باید یک استراتژی قوی و عالی مطابق با اهداف، پرسونای مخاطب و … طراحی شود. ن.شتن استراتژی درست لازمه داشتن اطلاعات در این زمینه است که در دوره آموزش ادمینی مشهد به آن پرداخته خواهد شد.

  • امنیت و حریم خصوصی اکانت اینستاگرام

یکی از مشکلات و چالش‌های مهم در اینستاگرام موضوع امنیت و حریم خصوصی اکانت اینستاگرام است. اگر موارد امنیتی را رعایت نکنید ممکن است هر لحظه پیج شما هک شده یا از دسترس خارج شود. قبل از شروع هر فعالیتی در اینستاگرام باید تمامی نکات امنیتی آن را رعایت کنید.

 

انواع ادمین اینستاگرام

یکی از مباحثی در مورد آموزش ادمینی مشهد و به صورت کلی ادمینی اینستاگرام باید بدانید آشنایی با انواع ادمین اینستاگرام است. به صورت کلی می‌توان ادمینی اینستاگرام را در 4 دسته ادمین تولید محتوا، ادمین تعامل، ادمین استوری و ادمین فروش دسته‌بندی کرد. به این نکته توجه کنید که تمامی این فعالیت‌ها را یک نفر نیز می‌تواند انجام دهد اما به دلیل تمرکز بیشتر در هر بخش می‌توان از ادمین تخصصی هر قسمت استفاده کرد. به صورت کلی در آموزش ادمینی مشهد 4 ادمین آموزش داده می‌شود.

ادمین تولید محتوا: همانطور که از اسم آن مشخص است این ادمین فرآیند عکاسی، فیلمبرداری و ادیت و تدوین آن را انجام می‌دهد. البته در بعضی از موارد نیز فرآیند عکاسی و فیلمبرداری را انجام نمی‌دهد بلکه فقط ادیت و تدوین را انجام می‌دهد.

ادمین تعامل: این ادمین وظیف دارد تا فعالیت‌های مربوط به تعامل و جذب فالور را انجام دهد. تمامی این فرآیندها باید کاملا به صورت اصولی و صحیح انجام شود. دقت کنید که اگر این فرآیندها به روش غیر اصولی انجام شود غیرقابل اصلاح یا اصلاح سختی را در پی دارد.

ادمین استوری: همانطور که می‌دانید استوری یکی از بهترین محتواهای تولیدی در اینستاگرام است. با توجه به ویژگی‌های استوری بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط استوری‌های آن را دنبال می‌کنند. از طرفی در استوری خیلی راحت‌تر از پست و ریلز می‌توان از کاربر ریکت و واکنش دریافت کرد که این موضوع به رشد پیج کاری اینستاگرام کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل در حال حاضر ادمین‌هایی وجود دارند که صفر تا صد استوری‌های یک پیج را طراحی و منتشر می‌کنند. این ادمین‌ها باید یک استراتژی اصولی برای این موضوع داشته باشند.

ادمین فروش: اما یکی از مهمترین ادمین‌ها در اینستاگرام که کارفرماها به آن‌ها علاقه زیادی دارند ادمین فروش است. این ادمین‌ها قادر هستند میزان فروش محصولات یا خدمات هر پیجی در اینستاگرام را تا حد زیادی افزایش بدهند. ادمین فروش باید به اصول و تکنیک‌های فروش آگاهی داشته باشد و از آن‌ها استفاده کند. این مباحث تا حدی در دوره آموزش ادمینی مشهد آموزش داده می‌شود.

فروش در اینستاگرام مشهد

اگر نگوییم مهمترین موضوع کسب و کارها  فروش در اینستاگرام است، باید بگوییم حداقل یکی از مهمترین موضوعات است. کسب و کارها در جهت افزایس درآمد و سوددهی شروع به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام می‌کنند. اگر شما به دنبال فروش در اینستاگرام مشهد هستید پیشنهاد می‌شود حتما در دوره آموزش ادمینی مشهد شرکت کنید. شما پس از سپری کردن این دوره می‌توانید هم کسب و کار خود را در فضای مجازی و اینستاگرام گسترش بدهید و هم می‌توانید از شغل ادمینی اینستاگرام کسب درآمد کنید.

شما می‌توانید یکی از تخصص‌هایی که در بالا در مورد آن صحبت شده را انتخاب کرده و بر آموزش آن تمرکز کنید تا به متخصص آن حوزه تبدیل شوید. از طرفی هم می‌توانید هر 4 تخصص را در حد قابل قبولی فرابگیرید و تمامی فعالیت‌های ادمینی یک پیج را به تنهایی به دست بگیرید. شما می‌توانید سایر دوره‌ها از جمله دوره آموزش عکاسی با موبایل، دوره آموزش فیلمبرداری مشهد و … را در هدا استودیو شرکت کنید.

فروش در اینستاگرام مشهد

فروش در اینستاگرام مشهد

کلام آخر 

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و کامل دوره ادمینی مشهد را با شما در میان بگذاریم. همانطور که می‌دانید ادمینی اینستاگرام امروز یکی از پردرخواست‌ترین پوزیشن‌های شغلی است. شما با یادگیری این مهارت می‌توانید به درآمدهای خوبی دست پیدا کنید. از طرفی می‌توانید پیج اینستاگرام خود را تا حد قابل قبولی رشد بدهید و از آن کسب درآمد کنید.

مجموعه هدا استودیو یکی از مجموعه‌هایی است که دوره آموزش ادمینی مشهد را با اساتید معتبر و باتجربه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید همین حالا با برقراری ارتباط با همکاران ما در مورد این دوره اطلاعات بیشتری کسب کرده و در صورت تمایل در آن شرکت کنید یا برای اطلاع از دوره‌ها پیج اینستاگرام هدا استودیو را دنبال کنید..

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
5 افزونه سئو وردپرس

۵ افزونه سئو وردپرس

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایتافزایش اعتبار برندتجزیه و تحلیل داده‌هامعرفی ۵ افزونه سئو وردپرسافزونه یواست…

بیشتر بخوانید
ویژوال کامپوزر یا المنتور

ویژوال کامپوزر یا المنتور ؟

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت استفاده از صفحه‌ساز در سایت وردپرسیصفحه‌ساز المنتورصفحه‌ساز ویژوال کامپوزرویژوال کامپوزر یا المنتور ؟طراحی سایت…

بیشتر بخوانید
5 افزونه ضروری برای وردپرس

۵ افزونه ضروری برای وردپرس در ۲۰۲۴

آنچه در این مطلب میخوانید المنتورویژگی‌های افزونه المنتور در وردپرسیواستویژگی‌های افزونه یواستووکامرس (WooCommerce)ویژگی‌های افرونه ووکامرسافزونه Wordfence Securityویژگی‌های افزونه Wordfence Securityافزونه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *