آموزش حضوری عکاسی با موبایل | ۴ مزیت مهم!

آموزش حضوری عکاسی با موبایل

آموزش حضوری عکاسی با موبایل یکی از عبارت‌های پرجستجو در زمینه عکاسی است. این موضوع نشان می‌دهد که در حال حاضر افراد هم به دنبال آموزش عکاسی با موبایل هستند و هم تمایل دارند این آموزش را به صورت حضوری فرا بگیرند. آموزش حضوری عکاسی با موبایل تیتر یکی از دوره‌های آموزشی در مجموعه هدا استودیو است. در صورتی که تمایل به شرکت در این دوره را دارید می‌توان در آن حضور پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که در ابتدا این مطلب را مطالعه کنید.

چرا آموزش عکاسی حضوری با موبایل

ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد به وجود بیاید که اصولا چرا بهتر است آموزش عکاسی حضوری با موبایل را فرابگیریم در صورتی که دوره‌های آموزشی آنلاین زیادی وجود دارد و راحت‌تر و با چالش کمتر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه دلایل این رئش عکاسی را برای شما بازگو می‌کنیم. آموزش حضوری عکاسی با موبایل مزیت‌های بسیار زیادی دارد که درا دامه فقط مهمترین آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • تعامل مستقیم

در آموزش حضوری شما می‌توانید به صورت مستقیم با استاد خود ارتباط بگیرید و تمامی سوالات را از او به صورت مستقیم بپرسید و رفع اشکال کنید. این موضوع در آموزش آنلاین وجود ندارد

  • تمرین عملی

تمرین عملی یکی از مهمترین موضوعات در عکاسی و در هر مهارت و هنری است. هر چقدر هم که کیفیت دروسی که یاد می‌گیرید بالا باشد اما اگر همراه با تمرین عملی نباشد نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت. این نکته را به یاد داشته باشید که هر چقدر تمرین شما در مورد عکاسی بیشتر باشد مهارت و تخصص شما به همان میزان بیشتر خواهد بود.

  • کارگاه‌های گروهی

اگر کلاس شما به صورت گروهی باشد (هدا استودیو کلاس‌های خصوصی نیز برای هر دوره برگزار می‌کند) شما می‌توانید با سایر دانشجویان تبادل نظر کنید و حتی تمرین‌های گروهی نیز در خارج از کلاس انجام دهید.

  • آشنایی با تجهیزات

در آموزش حضوری می‌توانید با تجهیزات و لوازم جانبی عکاسی موبایل و قابلیت‌های آن آشنا شوید. این تجهیزات شامل لنزهای مخصوص دوربین موبایل، رینگ لایت، پایه عکاسی و … باشد.

در آخر به این موضوع توجه کنید که آموزش حضوری عکاسی می‌تواند یک تجربه فراموش نشدنی برای شما و برای آغاز حرفه‌ی عکاسی باشد.

اهمیت آموزش حضوری عکاسی با موبایل

اهمیت آموزش حضوری عکاسی با موبایل

سرفصل‌های دوره آموزش حضوری عکاسی با موبایل

برای اینکه بتوانید در این دوره آموزش عکاسی یعنی دوره آموزش حضوری عکاسی با موبایل آشنا شوید بهتر است که یا سرفصل‌هایی که قرار است در این دوره تدریس شود آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. این سرفصل‌ها به شرح زیر است.

مبانی عکاسی با موبایل

عکاسی با موبایل از آن اقداماتی است که هر کسی که دارای یک گوشی موبایل است آن را انجام می‌دهد. اما شاید باورش برای شما سخت باشد که 80 درصد افراد قابلیت‌ها و امکانات دوربین موبایل خود را نمی‌شناسند و به صورت کاملا مبتدیانه و غیرحرفه‌ای عکاسی می‌کنند. آشنایی با تنظیمات دوربین و امکانات آن می‌تواند سطح عکاسی افراد را چند مرحله افزایش دهد.

در واقع دوربین موبایل شما برای هر موقعیت و مکانی تنظیماتی دارد که بهتر است حتما از آن استفاده کنید. هر چقدر مدل دوربین شما جدیدتر و به‌روزتر باشد این امکانات و قابلیت‌ها بیشتر است. اما باور کنید با تنظیمات و امکانات دوربین گوشی‌های میان رده نیز می‌توان عکس‌های خوبی گرفت.

ترکیب‌بندی و زیبایی‌شناسی

اصول ترکیب‌بندی و قوانین مربوط به قاب‌بندی یکی از موضوعات مهمی است که باید در این دوره آموزش عکاسی یاد بگیرید. در واقع این اصول هم در عکاسی موبایل و هم در عکاسی دوربین یکسان هستند. شما باید بعد از سپری کردن این سرفصل بتوانید بهترین قاب‌ها را برای عکاسی خود انتخاب کنید.

نورپردازی در عکاسی موبایل

اهمیت نور طبیعی و روش‌های استفاده از آن یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در خروجی نهایی بسیار تاثیرگذار است. آشنایی فقط با همین قابلیت و استفاده صحیح از آن می‌تواند عکس‌های بسیار بهتری در مقایسه با عکس‌هایی که بدون نورپردازی اصولی و صحیح گرفته شده‌اند به شما بدهد.

استفاده از اپلیکیشن‌های عکاسی

امروزه اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای عکاسی و ادیت بسیار حرفه‌ای تولید شده‌اند که می‌توانند تمامی نیازهای مربوط به یک ادیت تخصصی و حرفه‌ای را پاسخگو باشند. در این سرفصل بهترین و کاربردی‌ترین این نرم افزارها به شما آموزش داده می‌شود تا بدون مشکل و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

عکاسی پرتره با موبایل

عکاسی پرتره و عکاسی از چهره یکی از شاخه‌های مهم در عکاسی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. عکاسی پرتره اصول و تکنیک‌های مخصوص به خود را دارد که باید براساس آن انجام شود. در این دوره تلاش می‌شود تمامی ترفندهای مهم در مورد عکاسی از چهره یا همان پرتره را به شما آموزش دهیم.

عکاسی از مناظر و طبیعت

عکاسی از طبیعت و مناظر طبیعی نیز یکی دیگر از شاخه‌های عکاسی که مقبولیت بیشتری دارد و اکثریت افراد تمایل دارند آن را بیاموزند. درست است که اصول و تکنیک‌های زیادی در مورد عکاسی از مناظر و طبیعت وجود دارد که باید بیاموزید اما این نکته را به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در هر شاخه‌ای از عکاسی باید تمرین و تکرار زیاد داشته باشید تا بتوانید تمامی تکنیک‌ها و ترفندهایی که آموزش دیده‌اید را به خوبی پیاده‌سازی کنید.

ادامه‌دار بودن یادگیری

عکاسی از آن مهارت‌هایی است که یادگیری آن هیچ‌‎گاه انتها ندارد. اگر تمایل دارید که وارد این حرفه شوید باید دائما اطلاعات خود را به روز کنید. همچنین باید به صورت مداوم و همیشگی تمرین‌های عملی آن را انجام دهید.

توجه کنید که هر چقدر تجربه عملی شما در این زمینه بیشتر شود تخصص و مهارت شما نیاز به همان نسبت بیشتر خواهد شد. در این دوره آموزشی یعنی همتن آموزش حضوری عکاسی با موبایل منابع و راهنمایی‌های بیشتری در مورد هنر عکاسی به شما داده می‌شود تا در صورت تمایل از آن‌ها نیز استفاده کنید.

موضوع به روز کردن دانش و تکنیک‌های عکاسی را جدی بگیرید. در دنیای امروز دائما تکنولوژی‌های جدید و تجهیزات و ابزارهای جدید وارد حرفه عکاسی می‌شود که در صورتی که با آن‌ها آشنایی نداشته باشید نمی‌توانید با دیگر عکاسان رقابت کنید.

اشتراک‌گذاری و نمایش آثار

به این موضوع مهم توجه کنید که اگر شما تمایل داشته باشید در این حوزه به عنوان یک عکاس وارد شوید باید بتوانید به صورت مناسب خود را پرزنت کنیدو دنیای امروز دنیای رقابتی است که اگر در هر موقعیتی نتوانید خود را به خوبی معرفی کنید بازار را به رقبا واگذار کرده‌اید.

خوشبختانه امروزه بسترهای بسیار زیادی برای معرفی و پرزنت افراد در شاخه‌های مختلف وجود دارد. سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی یکی از این بسترهای بسیار مناسب هستند. پیشنهاد ما این است که از ابتدای آموزش در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام که عکس محور هستند برای خود اکانتی درست کنید و سپس عکس‌های خود را در آن منتشر کنید تا دیگران هم با مهارت‌های شما آشنا شوند.

از طرفی این شبکه‌های اجتماعی می‌توانند یک نمونه کار بسیار عالی برای شما باشند که هر گاه بخواهید میزان مهارت خود را به دیگران ثابت کنید کافیست که آیدی پیج خود را به آن‌ها بدهید. انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود به تنهایی می‌تواند انگیزه و اشتیاق زیادی را در شما ایجاد کند که باعث شود بیشتر تمایل به عکاسی داشته باشید. واضح است که بهتر است عکس‌هایی که در آن منتشر می‌کنید در شاخه‌ها و مدل‌های مختلف و متنوع باشد.

سرفصل‌های دوره آموزش حضوری عکاسی با موبایل

سرفصل‌های دوره آموزش حضوری عکاسی با موبایل

دوره آموزش عکاسی با موبایل در مشهد

مجموعه هدا استودیو یکی از مجموعه‌های درجه یک و عالی در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف از جمله دوره طراحی سایت، دوره آموزش پریمیر، دوره آموزش عکاسی با دوربین، دوره آموزش فیلمبرداری و … است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و علاقه‌ای که دارید در یک یا چند تا از این دوره‌ها شرکت کنید.

دوره آموزش عکاسی با موبایل اما یک دوره ویژه و عالی است که هر کسی بدون داشتن هیچ تجهیزات و با هر سطح دانشی می‌تواند در آن شرکت کند. همچنین شما می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام هدا استودیو نیز از زمان و شرایط برگزاری دوره‌ها اطلاع پیدا کنید.

یکی دیگر از پیشنهادات ما بعد از شرکت در دوره آموزش حضوری عکاسی با موبایل ، شرکت در دوره تدوین با موبایل است. شما با شرکت در این دوره می‌توانید تمامی اقدامات مربوط به عکاسی، ادیت و تدوین را به تنهایی انجام دهید و از این طریق به درآمدهای نسبتا بالایی برسید. توجه کنید که این درآمد با توجه به بیشتر شدن مهارت، تجربه و تخصص شما بیشتر خواهد شد. در دوره تدوین با موبایل تمامی نرم افزارهای مورد نیاز برای ادیت و تدوین حرفه‌ای مثل اینشات، کپکات، الایت موشن و … به شما آموزش داده خواهد شد.

دوره آموزش عکاسی با موبایل در مشهد

دوره آموزش عکاسی با موبایل در مشهد

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات زیادی را در مورد آموزش حضوری عکاسی با موبایل به شما ارائه کنیم. توجه کنید که در هر آموزشی از جمله عکاسی که یک مهارت فیزیکی است بهتر است اگر زمان و موقعیت مناسب دارید حتما در دوره‌های حضوری شرکت کنید. در مطالب بالا به مزایای دوره‌های حضوری اشاره شد. توجه کنید که دوره‌های آموزشی هدا استودیو توسط مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید عکاسی در مشهد برگزار می‌شود. در صورتی که تمایل دارید در هر دوره‌ای در مجموعه هدا استودیو شرکت کنید کافیست تا درخواست خود را در سایت به ثبت برسانید. همچنین شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در زمینه شرکت در دوره‌های مختلف استفاده کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
5 افزونه سئو وردپرس

۵ افزونه سئو وردپرس

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایتافزایش اعتبار برندتجزیه و تحلیل داده‌هامعرفی ۵ افزونه سئو وردپرسافزونه یواست…

بیشتر بخوانید
ویژوال کامپوزر یا المنتور

ویژوال کامپوزر یا المنتور ؟

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت استفاده از صفحه‌ساز در سایت وردپرسیصفحه‌ساز المنتورصفحه‌ساز ویژوال کامپوزرویژوال کامپوزر یا المنتور ؟طراحی سایت…

بیشتر بخوانید
5 افزونه ضروری برای وردپرس

۵ افزونه ضروری برای وردپرس در ۲۰۲۴

آنچه در این مطلب میخوانید المنتورویژگی‌های افزونه المنتور در وردپرسیواستویژگی‌های افزونه یواستووکامرس (WooCommerce)ویژگی‌های افرونه ووکامرسافزونه Wordfence Securityویژگی‌های افزونه Wordfence Securityافزونه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *