ساخت ریلز با اینشات | پربازدید و حرفه ای

اهمیت ساخت ریلز با اینشات

ساخت ریلز با اینشات یکی از راحت‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین روش‌های ساخت ریلز است. مدتی است که اینستاگرام به محتوای ریلز اهمیت بسیار زیادی می‌دهد به همین دلیل اکثریت افرادی که تمایل دارند در اینشتاگرام فعال باشند به دنبال ساخت روش‌های مختلف ریلز هستند. مجموعه هدا استودیو قصد دارد در ادامه این مطلب به صورت کامل به موضوع ساخت ریلز با اینشات بپردازد.

ریلز اینستاگرام

قبل از هر چیز بهتر است که به صورت مختصر در مورد چیستی محتوای ریلز و نحوه تولید آن آشنا شویم. به صورت کلی ایده ریلز از اپلیکیشن تیک تاک گرفته شده است. هدف از ایجاد این نوع ویدئو انتشار ویدئوهای کوتاه جذاب بود که بتواند کاربر را مدت زمان بیشتری در اینستاگرام نگه دارد. واقعیت این است که این ایده بسیار در اینستاگرام موفق بود به شکلی که سایر مدل‌های انتشار را تحت شعاع قرار داد. این تاثیر تا حدی است که در حال حاضر بسیاری از پیج‌ها فقط به شکل ریلز تولید محتوا انجام می‌دهند (این اقدام اشتباهی است و اینستاگرام تمایل دارد که کاربرانش از تمامی امکانات آن استفاده کنند).

در ریلز اینستاگرام می‌توان از ویدئوهای بسیار کوتاه چند ثانیه‌ای هم محتوا تولید کرد همین موضوع فرآیند تولید محتوا را بسیار آسان کرده است.

اگر قرار باشد موفقیت ریلز را با IGTV  مقایسه کنیم باید بگوییم که ریلز با اختلاف بسیار زیادی از IGTV پیشی گرفته است. اگر شما صاحب پیجی برای کسب و کار خود هستید و قصد دارید که پیج خود را ارتقا دهید به هیچ عنوان از انتشار ریلز به سادگی عبور نکنید. توجه کنید که یک ریلز موفق می‌تواند هزاران و حتی میلیون‌ها بازدید و فالور به پیج شما هدیه بدهد.

توجه کنید که نرم افزار اینستاگرام تمایل دارد که کاربرانش از تمامی قابلیت‌ها و امکانات این سوشال مدیا استفاده کنند پس بهتر است که از تمامی روش‌های تولید محتوا مثل پست تک اسلایدی، پست چند اسلایدی، استوری، لایو و … نیز استفاده کنید اما به دسته ریلز توجه ویژه‌تری داشته باشید.

ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام

مزایای استفاده از ریلز

حالا که با ماهیت محتوای ریلز آشنا شدید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا ریلز اینقدر در اینستاگرام پرطرفدار بوده است. به زبان ساده مزایای استفاده از ریلز نسبت به سایر محتواها چیست که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد. توجه کنید که مزیت‌های ریلز هم برای کاربران و هم برای صاحبان پیج‌های مختلف است.

افزایش بازدید و جذب فالور

بر اساس تجربه و آزمون و خطا می‌توان گفت که ریلزها قادر هستند که بازدید بسیار زیاد و مطابق با آن جذب فالور خوبی را داشته باشند. فقط کافیست تا اصول جذابیت ریلز و ترند بودن آن را رعایت کنید. با استفاده از انتشار ریلز می‌توان خیلی راحت‌تر از سایر مدل‌های محتوایی به اکسپلور راه پیدا کرد و همچنین به بازدیدهایی رسید که با انتشار سایر مدل‌های محتوایی رسیدن به آن تقریبا ناممکن است.

اگر شما صاحب پیجی هستید که قصد دارید به فالور بالا برسید بهتر است که هر چه زودتر از مدل‌های مختلف ریلز مثل ویدئوهای کوتاه، ویدئوهای بلند، ویدئوهای ترند و … استفاده کنید. توجه کنید که با آزمون و خطا می‌توانید مدل مناسب برای پیج خود را انتخاب کنید.

امکان ویرایش ریلز با استفاده از امکانات خود ریلز

در تولید محتوای ریلز خود اپلیکیشن اینستاگرام امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانند محتوای ریلز خود را بسازند. اما ساخت ریلز با دیگر نرم افزارهای ادیت ویدئو مثل ساخت ریلز با انشات بسیار حرفه‌ای و جذاب‌تر است. پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن اینشات برای تولید محتوای ریلزهای مختلف است.

علاقه کاربران اینستاگرام

آمار نشان می‌دهد که تمایل و علاقه کاربران نرم افزار اینستاگرام به ریلز بسیار بیشتر از سایر مدل‌های محتوایی است. به همین دلیل است که اینستاگرام نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد. توجه کنید که اکثر ریلزهایی که ویو و جذب فالور بالایی داشتند عموما کوتاه و براساس محتوای ترند روز بوده‌اند. البته در نهایت این شما هستید که باید چارچوب مناسب را برای پیج خود انتخاب کنید.

مزایای استفاده از ریلز

مزایای استفاده از ریلز

آموزش ساخت ریلز با اینشات

حالا نوبت به آموزش ساخت ریلز با اینشات رسیده است. توجه کنید که اکثریت قابلیت‌هایی که از یک ریلز خوب توقع دارید با استفاده از اپلیکیشن اینشات قابل اجرا است. در ادامه ویژگی‌های مهم یک ریلز خوب را با هم بررسی می‌کنیم.

سایز ریلز

سایز استاندارد یکی از موضوعات مهمی است که در انتشار هر محتوایی باید به آن توجه کنید. برای ویدئوهای ریلز سایزهای 1080 در 1080، 1080 در 1920، 1080 در 608 پیشنهاد می‌شود. البته برای سایز کاور ریلز نیز سایز 1080 در 1920 پیشنهاد می‌شود. تغییر سایز ویدئو در اینشات با استفاده از قابلیت Canvas امکان‌پذیر است.

زیرنویس ریلز

زیرنویس ریلز یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کنید. پیشنهاد ما این است که در اکثریت موارد حتما ویدئوهای که برای ریلز می‌گذارید زیرنویس داشته باشد. ممکن است مخاطب ریلز در محیطی باشد که مجبور باشد صدای ویدئو را قطع کند در این حالت اگر ویدئو شما زیرنویس داشته باشد ویدئو را تا آخر تماشات می‌کند در غیر این صورت ویدئو را اسکرول کرده و وارد ریلز دیگری می‌شود. بر طبق آمار ویدئوهایی که زیرنویس دارند بازدید بیشتری را نسبت به سایر ریلزها به دست آورده‌اند.

نوشتن زیرنویس و انجام تنظیمات مربوط به آن مثل فونت، رنگ، قالب و … در قابلیت Text نرم افزار اینشات قابل اجرا است.

موزیک ریلز

حتما می‌دانید که موزیک ریلز تاثیر بسیار زیادی در جذب بازدید و فالور دارد. حتما در اکثریت موارد باید ویدپوی ریلز شما دارای صدا و موزیک باشد. اینکه از چه موزیکی برای ریلز خود استفاده کنید کاملا به موضوع پیج و موضوع ویدئوی شما بستگی دارد. اما براساس آمار بهتر است که از موزیک‌های ترند و جدید در اینشتاگرام استفاده کنید. در نرم افزار اینشات می‌توانید با استفاده از قابلیت موزیک هر موزیکی را به هر قسمتی از ویدئوی ریلز خود اختصاص بدهید. البته خود نرم افزار اینشات نیز موزیک‌هایی دارد که برای استفاده در انواع ویدئوها مناسب است البته پیشنهاد ما استفاده از موزیک‌های ترند اینستاگرام است.

افکت و فیلتر ریلز

برای اینکه ویدئوی ریلز شما جذاب باشد بهتر است که از افکت و فیلترهای مختلف استفاده کنید. در واقع هر نوع جلوه بصری می‌تواند در جذب بازدید و فالور تاثیرگذار باشد. در قسمت افکت و فیلتر اینشات شما می‌توانید از جلوه‌های تصویری زیادی دقیقا مطابق با موضوع ویدئو خود استفاده کنید. البته سعی کنید که در این زمینه زیاده‌روی نکنید زیرا ممکن است که نتیجه عکس داشته باشد.

کاور ریلز جذاب

توجه کنید که کاور ریلز باید در جذاب‌ترین و چشمگیرترین حالت ممکن باشد. هم تناژ رنگی استفاده شده در کاور و هم تصویر خود کاور باید بسیار جذاب و خیره‌کننده باشد. همچنین بهتر است تیتری که برای کاور ریلز انتخاب می‌کنید نیز دارای جذابیت زیاد و تحریک‌کننده در جهت مشاهده ریلز باشد. توجه کنید که در بسیاری از موارد می‌توان با استفاده از قرار دادن یک کاور ریلز جذاب افراد زیادی را به مشاهده ریلز هدایت کرد. طراحی کاور ریلز را با استفاده از قابلیت‌های مختلف نرم افزار اینشات از جمله تکست، اعمال فیلتر و تنظیم رنگ مناسب و … می‌توان انجام داد.

برای اینکه بتوانید از این امکانات و بسیاری از امکانات دیگر استفاده کنید بهتر است که به صورت کامل به یادگیری نرم افزار اینشات بپردازید.

ساخت ریلز با اینشات

ساخت ریلز با اینشات

دوره آموزشی اینشات

همانطور که در بالاتر در مورد آن صحبت کردیم ساخت ریلز با اینشات اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند در رشد پیج شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. امکانات نرم افزار اینشات بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شود. شاید به همین دلیل است که با وجود تعداد بسیار زیاد نرم افزارهای ادیت ویدئو، اپلیکیشن  InShot هنوز هم یکی از پرچم‌داران این حوزه است. پیشنهاد ما به شما یادگیری این نرم افزار کاربردی است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توان ادیت‌های بسیار زیاد و عالی را بر روی عکس و ویدئوهای زیادی اعمال کرد.

شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد اما باید بدانید که در حال حاضر بسیاری از ادمین‌های اینستاگرام فقط با استفاده از ادیت‌های نرم افزار اینشات کسب درآمد می‌کنند. بعد از بیان ویژگی‌های بسیار زیاد این نرم افزار باید به شما بگوییم که مجموعه هدا استودیو یک دوره کامل و جامع برای آموزش نرم افزار اینشات برای شما آماده کرده است که بعد از به پایان رساندن این دوره می‌توانید ادعا کنید که به تمام امکانات و قابلیت‌های اینشات تسلط دارید. باور کنید که فقط با تسلط بر اینشات می‌توانید به درآمد عالی از ادیت ویدئو و ساخت ریلز و … به دست بیاورید.

توجه کنید که مجموعه هدا استودیو علاوه بر این دوره، دوره‌های آموزشی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان به دوره آموزش طراحی سایت، دوره آموزش فیلمبرداری، دوره آموزش عکاسی با موبایل، دوره آموزش پریمیر و …. را نیز دارد. برای اطلاع دقیق‌تر از شرایط این دوره‌ها می‌توانید پیج اینستاگرام هدا استودیو را نیز دنبال کنید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات بسیار زیادی را در مورد قابلیت ریلز اینستاگرام و ساخت ریلز با اینشات با شما در میان بگذاریم. توجه کنید که نرم افزار اینشات قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که هر کدام در زمینه خود بسیار کاربردی و پر اهمیت هستند. پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان آموزش نرم افزار اینشات را به تعویق نیاندازید و هر چه زودتر در جهت آموزش آن اقدام کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
نورپردازی در عکاسی و انواع نور

نورپردازی در عکاسی و انواع نور

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت نورپردازی در عکاسیانواع نور در عکاسی و آیتم‌های مهم در مورد آنگلدن تایم (Golden…

بیشتر بخوانید
فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت سایت فروشگاهی برای آنلاین شاپ‌سایت یا اینستاگرام؟ملزومات راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی با وردپرسدوره آموزش…

بیشتر بخوانید
همه چیز در مورد عکاسی تبلیغاتی

همه چیز در مورد عکاسی تبلیغاتی

آنچه در این مطلب میخوانید عکاسی تبلیغاتی چیست؟هدف عکاسی تبلیغاتیانواع عکاسی تبلیغاتیتفاوت عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی در چیست؟نکات کلیدی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.