قیمت طراحی سایت مشهد

قیمت طراحی سایت مشهد

قیمت طراحی سایت مشهد یکی از مهمترین موضوعاتی است که کسب و کارهای مشهدی مختلف به دنبال آن هستند.  به صورت کلی قیمت طراحی سایت مشهد به آیتم‌های بسیار زیادی وابسته است که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. ما در مجموعه هدا استودیو به دنبال آموزش در زمینه‌های مختلفی هستیم که یکی از مهمترین این موضوعات، موضوع طراحی سایت است.

اهمیت طراحی سایت

قبل از هر چیز باید در مورد لزوم داشتن سایت با شما صحبت کنیم. در دنیای تکنولوژی امروز، داشتن یک سایت لازمه حضور در دنیای ارتباطات است. اگر شما دارای کسب و کاری هستید بهتر است که هر چه زودتر در جهت راه‌اندازی یک وب سایت اقدام کنید.

سایت در فضای مجازی دقیقا مشابه با یک مغازه و یا شرکت شما در دنیای فیزیکی است. وب سایت در مقابل مغازه و شرکت ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به کم هزینه بودن، راه اندازی آسان، مدیریت آسان و … اشاره کرد. حتی اگر شما یک فرد بدون کسب و کار شخصی هستید برای معرفی خود و مهارت‌هایی که دارید نیاز به یک وب سایت شخصی در دنیای آنلاین دارید.

امروزه به هیچ عنوان نمی‌توان فواید و ویژگی‌های حضور در دنیای آنلاین از جمله سوشال مدیا و سایت‌ها را نادیده گرفت. شما برای داشتن سایت فقط کافیست یک بار اقدام به راه‌اندازی آن کنید و سپس فقط باید در جهت مدیریت و بروزرسانی آن اقداماتی انجام دهید.

قیمت طراحی سایت مشهد چقدر است؟

قیمت طراحی سایت مشهد چقدر است؟

انواع روش‌های طراحی سایت

حالا که با لزوم داشتن سایت آشنا شدید باید با روش‌های مختلف طراحی سایت نیز آشنا شوید. روش‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که مهمترین آن‌ها را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

کدنویسی   (hand-coding)

استفاده از روش کدنویسی از پایه یکی از اصولی‌ترین روش‌های طراحی سایت است. در طراحی سایت به برنامه‌نویسی که به زبان‌های برنامه‌نویسی وب از جمله HTML، CSS، Java Script، PHP و …  تسلط داشته باشد نیاز است. همچنین این روش یکی از گران‌ترین روش‌های طراحی سایت است. از مهمترین مزایای این روش برنامه‌نویسی می‌توان به داشتن یک سایت کاملا سفارشی و شخصی اشاره کرد. در واقع اگر به دنبال امکانات خاص و ویژه و همچنین طراحی و دیزاین متفاوت از سایر وب سایت‌ها هستید این روش می‌تواند برای شما مناسب باشد.

البته از آنجایی که در این روش فرد باید تمامی کلیات و جزئیات سایت را از صفر کدنویسی کند به زمان زیادی برای راه‌اندازی نیاز است. از طرفی در آینده برای ایجاد هر تغییر در سایت به کدنویس اولیه سایت نیاز است چون تغییر در کدهای یک برنامه نویس دیگر کار بسیار سخت و زمانبری است که اکثریت برنامه‌نویس‌ها تمایلی به انجام آن ندارند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS)

روش دیگر برای طراحی سایت استفاده از سیستم‌های مدیریت مختلف است. سالیان سال است که اکثریت افراد به خصوص صاحبان کسب و کارهای کوچک و خرد تمایل دارند که از CMSهای مختلف از جمله وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و … استفاده کنند. در این روش طراحی سایت بدون داشتن هیچ دانش برنامه‌نویسی می‌توان سایتی را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کرد. یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های طراحی سایت همین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند. از طرفی هزینه راه‌اندازی این وب سایت‌ها نسبت به روش کدنویس از پایه بسیار کمتر و حتی قابل مقایسه نیست.

البته توجه کنید که این وب سایت‌ها را نیز می‌توان با توجه به نیاز و سلیقه خود تغییر دهید اما فضا برای تغییر به اندازه‌ی روش کدنویسی از پایه نیست.

یکی دیگر از مزیت‌های بسیار خوب این روش طراحی سایت رابط کاربری ساده و آسان آن است. رابط کاربری این سیستم‌های مدیریت محتوا به شکلی است که هر فردی با هر میزان دانشی که دارد می‌تواند با آن کار کند. در حال حاضر این روش راه‌اندازی سایت به دلیل راحتی، ارزانی و در دسترس بودن از رایج‌ترین روش‌های طراحی سایت است.

استفاده از فریم ورک‌ها (Frameworks)

استفاده از فریم ورک‌ها در راستای روش کدنویسی طراحی سایت انجام می‌شود. در واقع بعد از گذشت مدت زمانی برنامه‌نویسان وب متوجه شدند که یک سری از بخش‌ها در سایت‌های مختلف تکرار می‌شود به همین دلیل برنامه‌نویس‌ها یک سری از این کدهای تکرارشوند را در قالب کتابخانه‌های مختلف طراحی کردند تا هر بار مجبور به تکرار کدنویسی یک سری آیتم‌های تکراری نباشند. از مهمترین فریم ورک‌های معروف می‌توان به فریم ورک لاراول، جانگو، انگولار، سیمفونی و … اشاره کرد.

استفاده از فریم ورک‌های مختلف مزایای بسیار زیادی دارد از مهمترین این فریم ورک‌ها می‌توان به افزایش سرعت برنامه‌نویس، کاهش خطاهای احتمالی برنامه، امکان راحت‌تر تغییرات در کد و …. اشاره کرد. قیمت طراحی سایت با فریم ورک‌های آماده کمتر از روش کدنویسی سایت از پایه و بیشتر از روش سیستم‌های مدیریت محتوا است.

استفاده از ابزارهای سازنده سایت (Website Builders)

هر روزه ابزارهای مختلفی برای موضوعات متنوع به کمک انسان‌ها می‌آیند. این موضوع در مورد راه‌اندازی سایت نیز صادق است. در حال حاضر سازنده‌های وب سایت مختلفی از جمله Weebly، Shopify، SquareSpace  و … موجود هستند که می‌توانند به شما در راه‌اندازی سایت بدون دانش فنی کمک کنند. سایت سازها قادر هستند با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پیش فرضی که دارند به شما یک سایت را تحویل بدهند. دقت کنید که دست شما در شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی سایت یا انجام هر تغییری در سایت بسیار محدود است. اما باز هم برای شروع به خصوص برای کسب و کارهای خرد بسیار مناسب است.

از مهمترین ویژگی‌هایی که قبل از استفاده از سایت سازها باید با آن آشنا باشید می‌توان به عدم امکان توسعه سایت، عدم دسترسی به کد و هاست سایت، عدم قابلیت انتقال سایت، عدم دسترسی به اطلاعات سایت، عدم انعطاف‌پذیری سایت و … اشاره کرد.

در نهایت اینکه کدام روش طراحی سایت را برای خود انتخاب کنید کاملا به هدف و نیاز شما در مورد ایجاد سایت بستگی دارد. در واقع هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که شما می‌توانید با آگاهی کامل به مزایا و معایب یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

آمار نشان می‌دهد که درصد استفاده از سایت‌های CMS نسبت به سایر روش‌ها بسیار بالاتر و بیشتر است. به همین دلیل هم در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر در مورد ویژگی‌های این روش با شما صحبت کنیم.

پایین ترین قیمت طراحی سایت مشهد

پایین ترین قیمت طراحی سایت مشهد

قیمت طراحی سایت مشهد

همانطور که در مطالب بالا نیز در مورد آن با شما صحبت کردیم قیمت طراحی سایت مشهد یک عدد ثابت و مطلق نمی‌تواند باشد. در واقع قیمت طراحی سایت با توجه به نوع سایت، تعداد صفحات سایت، میزان سفارشی‌سازی سایت، انواع آیتم‌های استفاده شده در سایت و … متفاوت خواهد بود.

در صورتی که قصد دارید به طور دقیق قیمت طراحی سایت مورد نظر خود را بدانید بهتر است که در ابتدا با کارشناسان مجموعه هدا استودیو ارتباط بگیرید و با در اختیار گذاشتن اطلاعات و مشخصات سایت از هزینه و قیمت دقیق طراحی سایت مد نظر خودتان آگاه شوید. توجه کنید که همچنین می‌توانید از  مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ما در این زمینه استفاده کنید.

عناصر تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت

اگر قیمت طراحی سایت مشهد برای شما اهمیت زیادی دارد باید به این موضوع توجه کنید که اصولا چه عناصر  و آیتم‌هایی برای هزینه طراحی سایت تاثیرگذار هستند.

  • نوع سایت
  • تعداد صفحات سایت
  • طراحی سفارشی یا قالب آماده
  • پیچیدگی و قابلیت تعامل
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش

قیمت طراحی سایت مشهد برای کسب و کارهای خرد

اگر شما یک کسب و کار خرد و کوچک هستید و قصد دارید که سایت خود را نیز راه‌اندازی کنید پیشنهاد ما به شما سایت وردپرسی است. این سایت بسیار مناسب برای اکثریت اصناف و مشاغل است و برای کسب و کارهای خرد نیز توصیه می‌شود. راه‌اندازی این نوع سایت بسیار سریع، کم هزینه و به سادگی است. در اکثریت موارد قابلیت ارتقا دارد و کار با پنل مدیریت آن نیز بسیار ساده است.

از طرفی این سایت را می‌توان تا حد بسیار زیادی سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی کرد. اگر سایت کسب و کار شما فروشگاهی است با استفاده از افزونه وکامرس می‌توان تمامی امکانات مورد نیاز به یک سایت فروشگاهی را نیز در آن پیاده‌سازی کرد.

قیمت طراحی سایت مشهد برای کسب و کارهای خرد

قیمت طراحی سایت مشهد برای کسب و کارهای خرد

دوره طراحی سایت مشهد

حالا جدا از مباحثی که در مورد طراحی سایت مشهد و قیمت طراحی سایت مشهد داشتیم اگر شما به این حوزه علاقمند هستید می‌توانید در دوره طراحی سایت مشهد که مجموعه هدا استودیو برگزار می‌کند شرکت کنید. این دوره یکی از بهترین دوره‌های طراحی سایت مشهد است که شما بعد از آن نه تنها می‌توانید برای کسب و کار خودتان سایت طراحی کنید بلکه می‌توانید از این حرفه به راحتی کسب درآمد کنید.

توجه کنید که کسب درآمد از حرفه طراحی سایت فرآیند نسبتا راحتی است در حالی که درآمد آن نیز بسیار مناسب است و با افزایش مهارت و تجربه شما در این زمینه این عدد بیشتر هم خواهد بود. از طریق پیج اینستاگرام هدا استودیو می‌توانید از تاریخ و جزئیات مورد نیاز در مورد انواع دوره‌های در حال برگزاری در این مجموعه از جمله دوره آموزش عکاسی، دوره آموزش فیلمبرداری، دوره طراحی سایت و …  مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا تمامی جزئیات مربوط به قیمت طراحی سایت مشهد را با شما در میان بگذاریم. هیچ گاه عدد ثابت و مطلقی را در مورد طراحی سایت نمی‌توان مشخص کرد. برای اینکه متوجه شوید هزینه طراحی سایت برای شما چقدر خواهد بود باید به صورت دقیق و شفاف مشخص کنید که سایت مورد نظر شما باید چه امکانات و ویژگی‌هایی داشته باشد. این عدد دقیق را می‌توانید با دادن اطلاعات از نیازهای خود در مورد سایت با کارشناسان ما به دست آورید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
5 افزونه سئو وردپرس

۵ افزونه سئو وردپرس

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایتافزایش اعتبار برندتجزیه و تحلیل داده‌هامعرفی ۵ افزونه سئو وردپرسافزونه یواست…

بیشتر بخوانید
ویژوال کامپوزر یا المنتور

ویژوال کامپوزر یا المنتور ؟

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت استفاده از صفحه‌ساز در سایت وردپرسیصفحه‌ساز المنتورصفحه‌ساز ویژوال کامپوزرویژوال کامپوزر یا المنتور ؟طراحی سایت…

بیشتر بخوانید
5 افزونه ضروری برای وردپرس

۵ افزونه ضروری برای وردپرس در ۲۰۲۴

آنچه در این مطلب میخوانید المنتورویژگی‌های افزونه المنتور در وردپرسیواستویژگی‌های افزونه یواستووکامرس (WooCommerce)ویژگی‌های افرونه ووکامرسافزونه Wordfence Securityویژگی‌های افزونه Wordfence Securityافزونه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *