ادیت با موبایل | معرفی بهترین نرم افزارها

ادیت با موبایل - معرفی بهترین نرم افزارها

ادیت با موبایل از جمله مسائلی است که اکنون به نیاز روزمره بسیاری از افراد و کسب و کارها بدل شده است. ادیت و زیباسازی عکس و فیلم‌ها یکی از رایج‌ترین و ابتدایی‌ترین کارها برای هر فرد فعال در فضای مجازی محسوب می شود. برای موفقیت در این عرصه و ادیت کردن عکس‌ها و فیلم‌ها در سال‌های اخیر و با پیشرفت فضای مجازی گام‌های بزرگی برداشته شده است.

با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه در این زمینه و تاثیر مثبت آن در کسب و کارهای مجازی، یادگیری اصولی این مورد به تهیه و تولید محصولی جذاب‌ تر و مطلوب ‌تر و در نتیجه ای بهتر خواهد انجامید. در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین نرم‌افزارهای ادیت با موبایل، امکانات و توانایی هر یک خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

ادیت با موبایل با ویوا ویدئو (VivaVideo)

از سال‌های پیش ویوا ویدئو جزو اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای ادیت محبوب ساخت و تدوین ویدیو می‌باشد. این نرم‌افزار محبوب به کاربران متعددی خدمات داده، و در ابتدا برای ساخت ویدیوهای کوتاه شبکه‌های اجتماعی تهیه شد. اگرچه این نرم‌افزار با این منظور ساخته شد، اما به تدریج در مواردی دیگر مانند ادیت ویدیوهای تخصصی‌ تر و ساخت ویدیوهای بلند نیز موفق عمل کرده و بنابراین مورد توجه قرار گرفت.

از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به ساختن مستقیم ویدیو با بیش از ده‌ها جلوه ویژه و قرار دادن مستقیم آن در گالری یا شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خود اشاره کرد. این نرم‌افزار با داشتن رابط کاربری قوی، از زمان انتشار تاکنون با آمار حدود ۲۰۰ میلیون کاربر به خوبی درجه محبوبیت خود در عرصه ادیت و ساخت ویدیو را نشان می‌دهد.

از ویژگی‌ها و امکانات دیگر این نرم‌افزار در بخش صدا، می‌توان به اضافه کردن فایل‌های صوتی و موسیقی و تعدیل حجم و سرعت صداها اشاره کرد. در بخش ویدیو امکانات متعددی مانند زمانبندی و ادغام حرفه‌ای ویدیوها، کنترل بر سرعت پخش برای ساخت ویدیو، و حتی پخش و نمایش ویدیوها به صورت معکوس وجود دارد.

همچنین با ویوا ویدئو می‌توان از متن و فونت‌های متفاوت استفاده کرده، و زیرنویس اضافه کرد. ویوا ویدیو قابلیت اشتراک گذاری از طریق شبکه‌های اجتماعی متفاوت مانند یوتیوب، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، فیسبوک و همچنین ایمیل را نیز دارد.

در بخش دیگری از نرم‌افزار ۹ لنز ویژه برای آزمایش بهترین چهره خنده‌دار، امکان استفاده از مجموعه گیف و استیکرهای متحرک و همچنین امکان کپچر و فیلمبرداری چندگانه موجود است.

کاین مستر (KineMaster)

اگر در فضای مجازی فعال باشید احتمالاً اسم کاین مستر را شنیده‌اید. افرادی که دنبال نرم‌افزار ادیت حرفه‌ ای و تخصصی ‌تر برای ویدیوهای خود هستند، از کاین مستر به عنوان گزینه مناسب استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار با امکانات و ویژگی‌های خود جزو بهترین برنامه‌های ادیت عکس و فیلم برای شبکه‌های اجتماعی است.

در بین شبکه‌های اجتماعی، این نرم‌افزار بین اینفلوئنسرهای اینستاگرام بسیار محبوب بوده و بسیاری از افراد از این نرم‌افزار برای ویدیوهای تخصصی خود بهره می برند. این نرم‌افزار با قابلیت مولتی ترک بودن امکان ساخت پادکست یا ویدیو کست را دارا بوده، و می توان علاوه بر ویدیو و صدا، صداهای پس زمینه و اضافه هم به آن افزود.

از ویژگی‌ها و امکانات این نرم‌افزار می‌توان به ویرایش دقیق ویدیو، تعدیل میزان اشباع رنگ و روشنایی، کنترل کامل داشتن بر روی حجم صدا، فیلترهای صوتی، وجود ترانزیشن، قالب‌های مختلف، کنترل سرعت ویدیو، جلوه‌ها و انیمیشن اشاره کرد. همچنین نرم‌افزار قابلیت دانلود جلوه‌های بیشتر و همچنین موسیقی‌های رایگان و پشتیبانی از چندین لایه ویدیو، عکس، استیکرها، جلوه‌ها، متون و دست نوشته را دارا است.

تدیوین با کپ کات (capcut)

احتمالاً کبکات را هر فعال فضای مجازی بشناسد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش فیلم در سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد. نرم‌افزار کپ کات امکان ساخت ویدیو‌های جذاب و زیبا را به شما داده، و جزو بهترین نرم‌افزارهای ادیت با موبایل به شمار می‌آید. البته نکته قابل توجه عدم امکان دسترسی مستقیم به این نرم‌افزار به دلیل تحریم‌ها برای کاربران ایرانی است.

این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های متنوع بوده و در عین حال کار کردن با آن ساده به نظر می آید. این نرم‌افزار نیز امکان ساخت ویدیوها به همراه موسیقی را برای شبکه‌های اجتماعی به شما می دهد.

این نرم‌افزار قابلیت‌های رایج اپلیکیشن‌های ادیت مانند ویرایش فیلم انواع فیلترها، استیکرها و موسیقی را دارا بوده، و علاوه بر آن کپ کات اداره امکاناتی مانند افکت‌های صحنه آهسته، کرومکی و پایدار کننده برای ثبت لحظات، امکان تصویر در تصویر و کی فریم انیمیشن است.

این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های جذاب دیگری مانند ایجاد کپشن و زیرنویس خودکار، حذف تصویر زمینه، ردیابی حرکت و موتور تبدیل متن به تصویر نیز می‌باشد. نرم‌افزار مورد نظر برای ویرایش فیلم در صفحات مجازی مانند اینستاگرام کاربرد دارد.

ساخت ویدیو با یوکات (YouCut Video Editor)

یوکات یکی از برنامه‌های ویرایش فیلم شرکت سازنده اینشات است. این نرم‌افزار علاوه بر دارا بودن بسیاری از امکانات حرفه‌ای، دارای ابزارهای ادیت رایگان بوده و برای عموم در دسترس می باشد. یوکات امکان ویرایش و ساخت ویدیو با عکس و فیلم‌های شما برای شبکه‌های اجتماعی را دارد.

از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به بریدن فیلم‌ها و ترکیب آنها اشاره کرد. این نرم‌افزار همچنین، به شما امکان کاهش حجم ویدیوها بدون افت کیفیت را می دهد. با توجه به قابلیت برش دادن فیلم‌ها، از این نرم‌افزار برای آماده کردن استوری‌های اینستاگرام خود نیز می‌توان استفاده کرد. علاوه بر این قابلیت‌ها، این نرم‌افزار امکان کنترل سرعت ویدیوها و همچنین اسلاید شو ازعکس‌ها را نیز دارد.

یوکات امکان قرار دادن موسیقی بر روی فیلم‌ها، یا استخراج موسیقی از آنها را نیز داشته و همچنین قابلیت اضافه کردن فیلتر به فیلم، تنظیم روشنایی و رنگ و کنتراست و همچنین اشباع فیلم را دارا است. نرم‌افزار مذکور دارای رنگ‌های متنوع بوده، و قابلیت تغییر رنگ و مات کردن پس زمینه فیلم‌ها و همچنین فشرده‌سازی و تغییر فرمت فیلم‌های ایجاد شده را نیز دارد.

نرم افزار فوق العاده اینشات (inshot)

نرم‌افزار اینشات جزو شناخته شده‌ترین ومحبوب ‌ترین نرم‌افزارهای ادیت با موبایل می‌باشد. این نرم‌افزارجزو اپلیکیشن‌های قدرتمند برای گوشی‌های هوشمند محسوب شده، و امکان ساخت و تدوین ویدیوهای جذاب و کاربردی را به شما می‌دهد. اینشات دارای امکانات منحصر به فردی مانند امکان اضافه کردن جلوه‌های صوتی به ویدیو است. این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌های جذابی در اضافه کردن تم و جلوه‌های تصویری دارد. نرم‌افزار مذکور قابلیت ایجاد ویدیوهای مربعی برای اینستاگرام را فراهم کرده، بنابراین جزو اپلیکیشن‌های کاربردی برای تولید محتوا محسوب می‌شود. اینشات همچنین دارای ایموجی و استیکرهای متفاوتی بوده که می توانند در افزایش جذابیت ادیت ویدیوهای شما موثر باشند.

یادگیری حرفه‌ای ادیت حرفه ای با موبایل با نرم‌ افزار اینشات

همانطور که اشاره شد، نرم‌افزار اینشات جزو محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ادیت با موبایل محسوب شده، و دارای امکانات جامع و کاربردی می‌باشد. این نرم‌افزار با ارائه ابزارهای متفاوت و کاهش زمان ادیت با افزایش سرعت کار، دستیار بسیار خوبی برای فعالان فضای مجازی است. امروزه یادگیری ترفند های اینشات، به عنوان مهارتی کاربردی محسوب می شود.

دوره آموزش اینشات هدی استودیو، بعد از برگزاری کارگاه‌های حضوری و خصوصی منتشر شده است. در این دوره به خصوص، تمامی بخش‌های نرم‌افزار اینشات به صورت پروژه محور آموزش داده شده، و شما با بهره‌گیری مهارت آموزشی این دوره، به راحتی و با بهترین کیفیت ممکن به ساخت و ادیت ویدیوهای خود خواهید پرداخت.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
اهمیت ساخت ریلز با اینشات

ساخت ریلز با اینشات | پربازدید و حرفه ای

آنچه در این مطلب میخوانید ریلز اینستاگراممزایای استفاده از ریلزافزایش بازدید و جذب فالورامکان ویرایش ریلز با استفاده از امکانات…

بیشتر بخوانید
قیمت طراحی سایت مشهد

قیمت طراحی سایت مشهد

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت طراحی سایتانواع روش‌های طراحی سایتکدنویسی   (hand-coding)سیستم مدیریت محتوا (CMS)استفاده از فریم ورک‌ها (Frameworks)استفاده از…

بیشتر بخوانید
آموزش نرم افزار اینشات

آموزش نرم افزار اینشات

آنچه در این مطلب میخوانید اهمیت آموزش نرم افزار اینشاتویژگی‌های نرم افزار اینشاتامکانات نرم افزار اینشاتبرش ویدئواضافه کردن موسیقیاضافه کردن…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.