تولید محتوا موبایلی همایش و رویداد در شبکه‌های اجتماعی

تولید محتوا موبایلی همایش و رویداد

تولید محتوا موبایلی همایش و رویداد یکی از جنبه‌ها و زوایای بسیار مهم و تاثیرگذار در گسترش و توسعه دامنه اطلاع‌رسانی رویداد است. این روزها با استفاده از سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی موضوع اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف انجام می‌شود در راستای همین موضوع می‌توان پوشش رویداد را نیز در همین شبکه‌های اجتماعی ادامه داد.

مزایای تولید محتوا موبایلی همایش‌ و رویداد

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اصولا چه نیازی است که این تولید محتوا به صورت موبایلی و در سوشال مدیا اتفاق بیفتد. برای پاسخ به این سوال موارد زیر را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • دسترسی آسان: در دنیای تکنولوژی امروز، دسترسی به موبایل و گوشی هوشمند راحت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌آید. با کمترین چالش و مشکل با گوشی که در دست خود دارید می‌توانید تولید محتوا انجام بدهید.
  • سرعت و سهولت: احتمالا همه شما تجربه تولید محتوا ساده با موبایل و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف را دارید. در کمترین زمان ممکن و در ساده‌ترین حالت ممکن می‌توان این تولید محتوا را انجام داد.
  • هزینه کم: از آنجایی که در این روش به تجهیزات و ابزارآلات خاصی نیازی نیست، هزینه آن بسیار کم و محدود و در حد مصرف اینترنت است.
  • تعامل بیشتر: همانطور که می‌دانید امروزه اکثر افراد در سوشال مدیا حاضر هستند و در آن تولید محتوا انجام می‌دهند. مطمئن باشید که درصد زیادی از جامعه مخاطبین شما در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و با فعالیت و تولید محتوا شما، تعامل زیادی را با شما انجام خواهند داد.
  • گسترش دامنه تاثیرگذاری: یکی از اهداف بزرگ و مهم در برگزاری رویدادهای مختلف، مطلع کردن افراد و جامعه بزرگ‌تری از مخاطبان است. این موضوع با استفاده از تولید محتوای موبایلی در شبکه‌های اجتماعی قابل اجرا و پیاده‌سازی است.

 

مزایای تولید محتوا موبایلی در همایش_ها و رویدادها

مزایای تولید محتوا موبایلی در همایش_ها و رویدادها

نکات کلیدی در تولید محتوا موبایلی برای همایش‌ها و رویدادها

برای اینکه بتوانید یک خروجی ایده‌آل و عالی برای تولید محتوا موبایلی خود در رویداد داشته باشید باید یک سری نکات را رعایت کنید که این نکات به شرح زیر است:

نکات کلیدی در تولید محتوا موبایلی برای همایش_ها و رویدادها

نکات کلیدی در تولید محتوا موبایلی برای همایش_ها و رویدادها

  • برنامه‌ریزی: توجه کنید که قبل از شروع رویداد مورد نظر باید یک برنامه‌ریزی دقیق و استاندارد از برنامه تولید محتوا خود داشته باشید. این برنامه‌ریزی باید کامل دقیق و شفاف و کاملا جزئی باشد.
  • کیفیت محتوا: سعی کنید تا حد ممکن محتوایی که تولید می‌کنید در بالاترین سطح خود باشد. از طرفی توجه به نورپردازی، کادربندی، ویرایش و … در باعث تاثیر در کیفیت خروجی محتوای تولید شده دارد.
  • تنوع محتوا: برای اینکه بتوانید مخاطبین بیشتری را از خود راضی نگه‌دارید بهتر است که از همه قالب‌های تولید محتوا مثل پست، استوری، لایو و … استفاده کنید.
  • محتوای تعاملی: برای بیشتر درگیر کردن مخاطب با رویداد خود بهتر است که از محتواهای تعاملی مختلف استفاده کنید. این محتواهای تعاملی شامل درخواست نظر، پیشنهاد، پرسش و پاسخ، چالش و … است.
  • استفاده از هشتگ: استفاده از هشتگ مرتبط با رویداد و همچنین طراحی یک هشتگ اختصاصی برای رویداد و همچنین درخواست از مخاطبین برای استفاده از این هشتگ‌ها می‌تواند به بیشتر دیده شدن محتواهای شما کمک کند.
  • انتشار منظم: همانطور که در بالاتر در مورد آن صحبت شد تولید و انتشار محتوا باید براساس برنامه و زمان‌بندی باشد. انتشار مستمر و منظم در نگه‌داری مخاطبین تاثیر زیادی دارد.
  • برنامه‌های جانبی: برای بیشتر همراه کردن مخاطبین رویداد بهتر است که برنامه‌های جانبی مختلف مثل مسابقه عکاسی، تولید محتوا برای رویداد و … را طراحی و اجرا کنید.

با رعایت نکاتی که در بالا در مورد آن صحبت شد می‌توان یک تولید محتوا موبایلی همایش و رویداد عالی و درجه یک را انجام داد.

تولید محتوا موبایلی همایش و رویداد در شبکه‌های اجتماعی با هدا استودیو

حالا که به صورت کامل در مورد تولید محتوا موبایلی همایش و رویداد به خصوص در شبکه‌های اجتماعی با شما صحبت کردیم بهتر است که در مورد اجرای این خدمات در بالاترین و بهترین کیفیت نیز با شما صحبت کنیم.

مجموعه هدا استودیو خدماتی را به شما ارائه می‌دهد که هر مجموعه‌ای قادر به اجرای آن نیست. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت موبایل مربوط به تولید محتوا رویداد و همایش را به فیلمبرداران مجموعه هدا استودیو بسپارید تا هر نوع تولید محتوایی که نیاز است و شما به آن تمایل بیشتری دارید را در مورد رویداد برای شما انجام بدهند. این تولید محتوا کاملا منطبق بر سوشال مدیایی که شما مد نظر دارید انجام خواهد شد.

از طرفی توجه کنید که صفر تا صد خدمات عکاسی و فیلمبرداری رویداد خود را می‌توانید به مجموعه هدا استودیو بسپارید. برای اطلاع از شرایط همکاری و نمونه کارهای ما هم می‌توانید این خدمات را بر روی سایت هدا استودیو و هم بر روی پیج اینستاگرام هدا استودیو مشاهده کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
کم کردن حجم ویدیو با اینشات

کم کردن حجم ویدیو با اینشات در کوتاه‌ترین زمان

آنچه در این مطلب میخوانید چگونه حجم ویدئو را با اینشات (Inshot) کم کنیم؟آشنایی اولیه با محیط اپلیکیشن اینشات آموزش مرحله‌‌به‌مرحلهٔ…

بیشتر بخوانید
سئو تکنیکال چیست

سئو تکنیکال چیست و بررسی مهم‌ترین فاکتور های آن

آنچه در این مطلب میخوانید سئو تکنیکال (Technical Seo) چیست؟چرا سئو تکنیکال مهم است؟تفاوت سئو تکنیکال و سئو داخلی و…

بیشتر بخوانید
عکاسی سلفی

تکنیک‌های عکاسی سلفی: هنر ثبت لحظات شخصی

آنچه در این مطلب میخوانید اصول مهم در عکاسی سلفی۱. نورپردازی مناسب۲. زاویه مناسب۳. پس‌زمینه مناسب۴. استفاده از فیلترها و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *