ادیت با اینشات | کلاس آموزش خصوصی در مشهد - هدا استودیو

ادیت با اینشات | کلاس آموزش خصوصی در مشهد

دوره آموزش صفر تا صد اینشات هدا استودیو در مشهد

اینشات از جمله نرم افزارهای بسیار کاربردی در حوزه ادیت ویدیو محسوب می شود و با این نرم افزار، شما در این حوزه بی نیاز خواهید شد. به همین دلیل است که دوره های آموزشی گوناگونی نیز برای آموزش اینشات وجود دارد. در ادامه با کاربردهای این نرم افزار و امکانات inshot آشنا خواهیم شد.

همه چیز درباره نرم افزار اینشات

تولید محتوا در فضای مجازی، از گرفتن عکس و فیلم شروع شده، و تا بارگذاری آن ها در رسانه ها ادامه دارد. اما در این بین آیا مرحله دیگری نیز هست؟ در بسیاری از موارد پاسخ مثبت است. ادیت و تغییر عکس ها و فیلم ها، چه به صورت جزئی و چه به صورت کلی در بسیاری از تصاویر فضای مجازی یافت می شود. این تکنیک تنها شامل یک یا دو مورد تغییر نبوده، و بازه گسترده ای از اقدامات را شامل می شود.

این بازه را می توان در مقایسه تغییرات قابل توجه عکس ها مشاهده کرد. این تغییرات عموما باعث بهبود وضعیت عکس شما شده، و محبوبیت و هنر عکاسی شما را نیز بالا خواهد برد. با ترفند ادیت، ویدیو یا عکس هایتان را به بهترین شکل تغییر داده، و این مهارت کاربردی را نیز کسب کنید. این تغییرات اکثرا با کلیک چند مورد ساده قابل انجام بوده، و فقط یادگیری چند تکنیک، از شما ادیتور بهتری خواهد ساخت. ادیت ویدیو ها و عکس های خود را با دقت انجام داده، و از نتایج لذت خواهید برد.

روش های گوناگون ادیت

 اما برای ایجاد این تغییرات و بهبود نتایج عکاسی، چه روش هایی وجود دارد؟ برای این سوال پاسخ های متفاوتی موجود است. ادیت و ویرایش عکس دارای روش های متفاوت، و وسیله های متفاوت است. این بازه از گوشی موبایل هوشمند شما شروع شده، و تا تخصصی ترین نوع ادیت، و رشته های مختلف ادامه خواهد یافت. نرم افزار های متفاوتی برای شروع ادیت عکس ها وجود دارد. برای مثال می توان به اینشات، پریمیر و… اشاره کرد.

این نرم افزار ها امکانات خوبی را داشته، و برای تقویت مهارت ادیت شما مناسب به نظر می رسند. با تمرین، تکرار و یادگیری چند  نکته ضروری، به این مهارت دست پیدا کنید. در ادامه به بررسی چند مورد مهم در مهارت ادیت با اینشات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

درباره ادیت عکس و ویدیو

بعد از آشنایی با اصل مفهوم ادیت یا ویرایش عکس و ویدیو، چگونگی ادیت آن ها سوال بعدی است. برای یادگیری و ادیت عکس ها باید چه روشی را پیش گرفت؟ برای این کار، ابتدا باید به هدف خود رجوع کنید. اگر قصد دارید تنها عکس های ساده خود را ادیت بزنید و در فضای مجازی منتشر کنید، با نرم افزار ههای ساده تر نیز می توان کار کرد. اما اگر برای کار یا هنر تخصصی به ادیت نگاه می کنید، به کلاس ها و دوره های مخصوص آن ها مراجعه کرده، و از این روش اطلاعات کسب کنید.

اگر قصد یادگیری ادیت برای کاربرد های روزمره و همیشگی را دارید، پیشنهاد ما به شما یادگیری و استفاده از نرم افزار های ادیت به روز است. این نرم افزار ها به راحتی بر روی گوشی تلفن همراه شما نصب شده، و به راحتی قابل استفاده هستند. برای مثال، اینشات، پیکسار، یو کات و… نرم افزار های متفاوت ادیت در بازار هستند. ادیت با اینشات، یکی از راه های ادیت عکس ها و ویدیو های مورد نظر شما است. این نرم افزار با مزایا و امکانات خود، به راحتی قابل استفاده بوده، و با یادگیری چند نکته، و شرکت در دوره های اصولی، به راحتی قابل استفاده بوده، و تاثیر خوبی بر زیبایی عکس های شما ایفا خواهد کرد.

کلاس آموزش اینشات در مشهد

دوره آموزش ادیت با اینشات در مشهد، با ارائه نکات کلیدی، و تدریس طریق استفاده از امکانات کاربردی این برنامه، این امکان را به شما می دهد که در کمترین زمان، و با بهترین کیفیت عکس ها و ویدیو های خود را ویرایش کنید. این دوره با امکانات فوق العاده ای همراه بوده، و این موارد برای آسان بودن دسترسی شما، و یادگیری صحیح و اصولی شما طراحی شده است. از این امکانات می توان به حضوری بودن کلاس برای یادگیری بهتر شما، شناور بودن زمان کلاس برای زمان بندی راحت تر، دارا بودن اساتید با تجربه برای رفع اشکالات شما و… اشاره کرد.

این مقاله به بررسی موارد مختلفی درباره اینشات، مانند معایب، مزایا، امکانات نرم افزار برای دو قسمت ادیت عکس و فیلم، و… خواهد پرداخت. با ما همراه باشید.

آشنایی با فضای نرم افزار اینشات

نرم افزار اینشات، با مزیت ها و دسترسی آسان خود، طرفداران زیادی را در جای جای جهان کسب کرده، و دارای محبوبیت زیادی در جامعه، به ویژه در بین اینفلوئنسر ها و کسانی است که با تولید محتوا سر و کار دارند. این نرم افزار با آسان سازی و بالا بردن خدمات و امکانات خود، امکان ادیت کردن آسان عکس ها و فیلم های شما را فراهم کرده، و بدون معطلی، نتیجه دلخواه را به شما تحویل می دهد. این نرم افزار، به کمک عکاسان و بلاگر های مختلف امده، و با ادیت کردن ویژه عکس ها و فیلم های مختلف، همیار خوبی برای این دسته از مردم است.

ادیت با اینشات دارای مراحلی است. برای آشنایی بهتر با این مراحل و یادگیری ساده این نرم افزار در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نصب نرم افزار اینشات برای ادیت ویدیو با موبایل

نرم افزار اینشات را از گوگل پلی، سایت های مختلف و بعضی از نرم افزار های داخلی مانند مایکت و فارسروید…. می توان دریافت کرد. دانلود این برنامه به راحتی قابل انجام بوده، و بدون فیلتر خاصی کار می کند.

بعد از دانلود برنامه و نصب آن، صفحه ای صورتی رنگ مقابل شما باز خواهد شد. این صفحه دارای قسمت های مختلف و امکانات متفاوت است. آیکون های متفاوت با نام های عکس، فیلم و کلاژ در وسط صفحه نمایان می شوند. این آیکون ها همان طور که از نام شان پیداست وظایف متفاوتی دارند. هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

در قسمت عکس ها، با انتخاب عکس مد نظر خود، وارد دنیایی از تغییر خواهید شد. در این نرم افزار با تغییر آیتم های متفاوت عکس، می توانید بازه های مختلف تغییر را مشاهده کرده، و بنا بر سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. از فیلتر های مختلف گرفته، تا قاب های متفاوت و پس زمینه های متنوع در این نرم افزار وجود دارند. این تنها بخشی از امکانات این برنامه برای عکس و تصویر است.

بخش ادیت تصویر با اینشات

بخش تصاویر، با انتخاب عکس‌مورد نظر شما شروع می شود. بعد از انتخاب تصویر، صفحه ابزار برای شما باز شده، و با کشیدن صفحه به چپ و راست، ابزار مناسب شما پیدا خواهد شد. در قسمت آشنایی با امکانات عکس این مقاله، توضیحات بیشتر از فضای این بخش ارائه خواهد شد.

در قسمت بعد، ویدیو های شما هم می توانند تغییر پیدا کرده و ادیت شوند. ویدیو را آپلود کرده، و از قسمت ابزار ها، از امکانات متفاوتی مانند برعکس‌کردن ویدیو، کم و زیاد کردن سرعت ویدیو، اضافه کردن صدا، حذف صدا، ایجاد قاب، پس زمینه و… استفاده کنید. فیلتر های این بخش، به صورت جذابی طرح و قرار داده شده است. با انتخاب هر فیلتر، فضای ویدیو را تغییر داده، و متناسب با سلیقه خود خروجی را دریافت کنید. علاوه بر این در قسمت توضیح امکانات ویدیو نیز، به بقیه موارد این قسمت خواهیم پرداخت.

در قسمت نهایی شما با گزینه کلاژ مواجه خواهید شد. احتمالا با این کلمه آشنایی داشته باشید. کلاژ عکس ها به معنی قرار دادن چندین عکس متفاوت در یک قاب، و با طرح های متفاوت است. اگر خاطره ای از یک روز خاص، یک فرد خاص یا یک رویداد خاص دارید، کلاژ مخصوص شماست. با قرار دادن قسمت ها و عکس های مختلف، یک ویو کلی از کل موضوع خواهید داشت.

مزایای اینشات

محبوبیت این نرم افزار و ادیت با اینشات، به علل مختلفی ایجاد شده است. این نرم افزار را تقریبا بر روی هر گوشی هوشمندی می شود یافت. تولید محتوا با آن بسیار آسان بوده، و اصولا به علت کارکرد آسان، وقت زیادی از شما نمی گیرد. به این دلیل امکان انجام کار های روزمره و تولید محتوا را همزمان به شما می دهد.

این نرم افزار با امکانات بسیار خوب و متفاوتی که دارد، کاربردی محسوب شده، و می تواند به راحتی با تمام سنین و سلیقه ها هماهنگ شود. در ادامه به بررسی چندین مورد از امکانات این نرم افزار محبوب خواهیم پرداخت.

دسترسی راحت

گاهی، دسترسی به یک نرم افزار و خدمات آن، به قدری دشوار می شود که صرف نظر از امکانات آن، منصرف خواهیم شد. این عدم دسترسی به علل متفاوت اتفاق می افتد. یکی از این علل فیلترینگ است. فیلترینگ در بعضی از موارد راه را برای رسیدن به امکانات بعضی نرم افزار ها مسدود می کند. علل بعدی می تواند عدم خدمت رسانی نرم افزار در آن منطقه یا کشور باشد. بعضی از شرکت ها و تیم ها، فقط برای مناطق خاصی از جهان خدمات دهی کرده، و گاهی کشور یا شهر شما جزو این مناطق نمی شود.

 علت دیگر، حجم بالای بعضی از نرم افزار ها است‌. حافظه گوشی یا سیستم هوشمند شما محدود بوده، و بعضی اوقات شما را از نصب بعضی از نرم افزار ها منصرف می کند. نرم افزار اینشات با حجم معمولی و متوسط، خدمات بالا و خدمت رسانی آسان، از این موارد مستثنی است. این نرم افزار فیلتر نبوده، و به راحتی بر روی سیستم شما نصب خواهد شد. فایل نصبی این اپ در سایت ها و بازار های مختلف قابل دسترس بوده، و به سرعت قابل دریافت است.

یادگیری آسان

ادیت و ویرایش فیلم ها، علاوه بر استفاده عام و معمولی، دارای حوزه تخصصی است. این حوزه دارای آموزش ها و دوره های خاص خود بوده و دارای ابزار ها و نرم افزار های ویژه ای است. اما اگر این تخصص را نداشته باشیم، نمی توانیم عکس های خود را تغییر دهیم و ویرایش کنیم؟ جواب این سوال مدتی است که تغییر کرده است. در عصر رسانه و با پیشرفت انواع رسانه ها، باعث انتقال بعضی از هنر ها و مهارت های خاص به افراد عام جامعه شد.

ادیت کردن ویدیو ها و عکس ها نیز در این دسته قرار دارد. با کلیک چند مورد و اعمال تغییرات، شما می توانید در ویرایش ویدیو خود سهیم شده، و حتی در این کار مهارت خاصی کسب کنید. بعضی از نرم افزار های ادیت، با پیچیده کردن این مفهوم، و یا با اضافه کردن موارد و امکاناتی که لزومی ندارد، یادگیری و استفاده را برای عموم جامعه سخت کرده اند. اینشات با یادگیری آسان، شامل بسیاری از امکانات مهم بوده، و همچنان دارای سهولت در دسترسی است. بنابراین برای گروه های مختلف جامعه قابل استفاده بوده، و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

امکانات متفاوت

اینشات با وجود سهولت دسترسی و یادگیری آسان خود، دارای امکانات کاربری و مفیدی است. با این امکانات به راحتی به تغییرات مورد نظر خود خواهید رسید. این امکانات هم برای تصویر، و هم برای ویدیو و کلاژ موجود است. از این امکانات می‌ توان به ایجاد فیلتر های متعدد، برش دادن فیلم ها، معکوس کردن فیلم ها، اضافه کردن متن با فونت های متفاوت فارسی و انگلیسی به عکس ها و فیلم ها، اضافه کردن و حذف کردن صدا، اضافه کردن موسیقی، اضافه کردن صدا از روی فیلم، ادیت ابعاد عکس و فیلم، اضافه کردن پس زمینه ها و…. اشاره کرد.

این امکانات در کنار فیلتر های بی نظیر این نرم افزار، فضای عکس و فیلم های شما را تغییر داده، و به آن ها رنگ و لعاب تازه ای خواهد بخشید. برای ساخت ولاگ های روزانه، موضوعی و… می توان از این نرم افزار استفاده کرد. امکانات ادیت با اینشات، برای عکس ها و تصاویر هم مورد توجه بوده، و می تواند تغییر اساسی و بی نظیری به تصاویر شما بدهد.

بعد از اعمال تغییرات، گزینه های متفاوتی برای نحوه ذخیره سازی محتوای تولید شده در اختیار شماست. کیفیت های متفاوت، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش هاست. حتی امکان اشتراک مستقیم محتوا از نرم افزار اینشات به رسانه های مختلف وجود دارد. برای مثال محتوا می تواند به تلگرام، اینستاگرام و…. منتقل شود و نیاز به ذخیره سازی مجدد و ارسال را نخواهد داشت.

امکانات رایگان متعدد

بسیاری از نرم افزار های موجود در بازار، بسیار‌ کاربردی بوده و حتی مثل یک ادیتور تخصصی عمل می کنند. اما به علت امکانات هزینه بر آن ها، شما را از استفاده منصرف می کنند. اینشات با  رایگان نگه داشتن بسیاری از امکانات خود خدمات خود را به مشتریان عرضه کرده، و بهترین نتیجه ها را نیز به شما تحویل خواهد داد. البته این نرم افزار نیز دارای بخش های مختلفی برای پرداخت و امکانات بهتر بوده، و خدمات خود را گسترش داده است.

امکانات اینشات برای تصویر

یکی از محبوب ترین قسمت های نرم افزار اینشات، امکان ویرایش تصاویر و عکس ها است. این قسمت با امکانات کامل و کاربردی خود، علاقه مندان زیادی را جذب خود کرده، و مورد استفاده بسیاری از افراد واقع شده است. در ویرایش تصاویر گرفته شده، موارد متعددی مانند قاب تصویر، پس‌زمینه تصویر، فیلتر های مختلف روی تصویر، رنگ تصویر و…. مهم هستند. ادیت با اینشات این امکان را به شما می دهد تا با تغییر موارد مختلف خروجی دلخواهی داشته باشید. در قسمت عکس و بعد از انتخاب تصویر مورد نظر، صفحه ویرایش برای شما باز می شود. بعد از باز شدن صفحه، در قسمت انتهایی و پایین صفحه، ابزار های متفاوت در دسترس شما قرار می گیرد. هر کدام از این ابزار ها چه کارایی دارند؟

قسمت فیلترهای اینشات

در قسمت فیلتر شما می توانید انواع متنوع و جذابی از فیلتر های تصویر را پیدا کنید‌. این قسمت بسیار جذاب و کاربردی بوده، و در موارد متعددی از ویرایش های تصویر شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. فیلتر های بسیاری در این قسمت رایگان قرار داشته، و بعضی هم شرط خرید دارند. از این فیلتر ها متناسب با سلیقه خود بهره ببرید.

گاهی ممکن است تصویر مورد نظر شما، کم نور یا بالعکس نورانی دیده ش می شود. گاهی این تصویر کم رنگ یا بیش از اندازه دارای رنگ ثبت شده است. در این موارد باید چه کرد؟ قسمت بعدی ابزار ها، به بخش تنظیم کردن خواهید رسید. در این بخش می توانید موارد متعددی از عوامل تاثیر گذار در تصویر نهایی را مشاهده، و آن ها را تغییر دهید. به عنوان مثال در این بخش با امکان نور مواجه خواهید شد. در این بخش می توانید نور با تا اندازه دلخواه کم، یا زیاد کنید. در این بخش می توان تغییرات اساسی و مهمی در تصویر نهایی ایجاد کرد.

قسمت پس زمینه اینشات

ابزار دیگر این بخش، پس زمینه است. گاهی تصاویر شما به پس زمینه های مناسب، مثلا پس زمینه رنگی، تار یا‌… نیاز دارد. در این قسمت شما  می توانید انواع پس زمینه، چه رنگی و چه سیاه و سفید و… را انتخاب کرده، و تغییر دلخواه را ایجاد کنید.

در قسمت برچسب، می توانید از برچسب های دلخواه خود در تصاویر بهره ببرید. بسته های متفاوت را خریداری، یا برچسب های خود را آپلود کنید. بسته های طراحی شده توسط اینشات، بسیار متنوع بوده، و در طرح ها و رنگ های جذاب ارائه خواهد شد.

ابزار متن اینشات

در قسمت کاربردی و مهم متن، شما می توانید هر نوع متن دلخواه خود را یادداشت کرده و بر روی تصویر خود قرار‌ دهید. از قسمت امکانات متن، بر  روی فونت کلیک کرده، و فونت های متفاوت اینشات را استفاده کنید. البته اگر متن شما به زبان فارسی است، یا با خریدن فونت، یا با آپلود کردن فونت به صورت دستی می توانید فونت فارسی اضافه کنید. در قسمت دیگر نیز امکاناتی مانند افزایش فاصله بین کلمات در متن شما، افزایش فاصله بین لاین های متن شما، و افزایش یا کاهش سایز متن نیز موجود است.

قسمت بعدی، بخش کاربردی برش است. شاید تجربه اینکه در بعضی از عکس ها، فقط بعضی قسمت ها را بپسندید، داشته باشید. در این بخش اینشات، با برش قسمت مورد نظر شما، و جدا کردن قسمت های اضافه، این امکان را به شما می دهد تا تصویر دلخواه خود را بر روی هر پس زمینه و هرگونه، متناسب با سلیقه خود تغییر دهید. این امکان، در بسیاری از تصاویری که روزانه در اینستاگرام، و سایر رسانه ها می بینید، از این ترفند و تکنیک استفاده شده است.

در قسمت PIP می توان تصویر دیگری به عکس سابق اضافه کرد. با این امکان، می توان به صورت مستقل و با طراحی خاص کلاژ ساخت. ترکیب و تلفیق عکس ها نیز، روش دیگری برای استفاده از این مورد است.

قسمت بوم اینشات

در قسمت بوم، شما  می توانید مقدار زوم تصویر را انتخاب کرده، و در قاب خروجی تصویر موثر باشید. با تنظیم این قسمت، می توان تصویر را برای استفاده در رسانه های متفاوت مانند اینستاگرام و… آماده کرد‌. در قسمت قاب، این امکان برای شما فراهم است که با انتخاب قاب های متفاوت و شکل های مختلف، عکس‌ خود را تزئین کنید. شکل های متفاوت شامل دایره، قلب و… می شود.

به عنوان قسمت دیگری از این امکانات، می توان به قسمت محصول اشاره کرد. در این قسمت شما با انتخاب سایز و کادر بندی تصویر خود، اندازه آن را تعیین می کنید. قسمت پایینی این بخش،  کادری قرار دارد. در این کادر قاب بندی های پیشنهادی پلتفرم های متفاوت، مانند اینستاگرام، یوتیوب و…. را مشاهده کرده، و متناسب با محل انتشار تصویر خود، می توانید عکس را برش دهید. در قسمت چرخش نیز، می توان تصویر مورد نظر را به جهت های مختلف چرخاند، و خروجی متناسب را دریافت کرد‌.

در نهایت عکس را از قسمت مشخص شده، ذخیره کنید. بعد از ذخیره آن نیز در کادر زیرین، می توانید به صورت مستقل در رسانه های مختلف مانند اینستاگرام و…به اشتراک بگذارید.

امکانات اینشات برای ویدیو

ویرایش ویدیو ها یکی از مهم ترین قسمت محتوا است. برای این کار باید به دنبال نرم افزاری با امکانات مناسب ، هزینه کم، یادگیری آسان و دسترسی راحت باشیم. نرم افزار اینشات با فراهم آوردن تمامی این موارد در کنار هم یکی از بهترین گزینه ها برای ویرایش ویدیو های مختلف است.

از امکانات این نرم افزار می توان به گزینه بوم اشاره کرد. در این گزینه، با هماهنگ کردن مقدار زوم ویدیو، ابعاد ویدیو و… میتوان به خروجی دلخواه در ویدیو رسید. علاوه بر این در قسمت پایین صفحه خروجی های متفاوت در رسانه های مختلف را مشاهده خواهید کرد. از این رسانه ها می توان به اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و… اشاره کرد.

قسمت موسیقی

در قسمت بعد با ابزار موسیقی آشنا خواهید شد. در این قسمت با سه گزینه ضبط صدا، اثرات و موسیقی برخورد می کنید. شما در قسمت ضبط صدا می توانید صدای خود یا صدای مورد نظر خود را ضبط کرده و مستقیما روی ویدیو قرار دهید. در قسمت اثرات با دنیایی از موسیقی های متفاوت مواجه شده و می توانید از بین آنها موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در غیر این صورت، می توان از بین موسیقی های خود دستگاه، موسیقی مورد نظر را انتخاب کرده، و بر روی ویدیو های خود قرار دهید. اینجا حتی امکان استخراج صدا از فیلم، و قرار دادن آن صدا بر روی فیلم مورد نظر خود نیز وجود دارد. در قسمت جلد نیز، می توان صدای فیلم را یا به طور کامل حذف، و یا کمتر و بیشتر کرد.

قسمت برچسب ها

در قسمت بعدی، می توان برچسب های مورد نظر خود را بر روی ویدیو قرار داد. بعد از کلیک کردن بر روی قسمت برچسب، امکاناتی مانند خط کشیدن بر روی ویدیو، اضافه کردن متن بر روی ویدیو و… برای شما فال خواهد شد. در قسمت جزئیات نیز می توان قسمتی از ویدیو را زوم، یا قسمتی از آن را تار کرد. در قسمت بر چسب ها، شما با دنیایی از برچسب های متفاوت روبرو خواهید شد. این برچسب ها مناسبت ها و اشکال متفاوت داشته، و برای ادیت های متفاوت کاربرد دارد.

قسمت متن های اینشات

در قسمت متن، می توان متن های متفاوت را بر روی قسمتی از ویدیو، یا تمام آن اضافه کرد. متن مورد نظر را اضافه کرده، و در قسمتی از ویدیو که می خواهید تنظیم کنید. از قسمت فونت ها، می توان انواعی از فونت ها را اضافه کرد. این فونت ها در دو قسمت وارد کردن فونت، و فونت های متفاوت اینشات قابل استفاده هستند. همچنین می توان فاصله بین خطوط متن، فاصله بین کلمات متن، و سایز متن را به دلخواه تنظیم کرد.

در قسمت بعدی نیز می توان متن را متحرک کرد. تحرک متن به داخل، خارج و انواع مختلف حرکت ها در این بخش موجود بوده، و می توان از آن ها بهره برد. قسمت رنگ ها نیز، دارای امکانات کاربردی و جذابی است. در این قسمت  می توان سایه های مختلفی را برای متن تنظیم کرد. علاوه بر این حاشیه متن، کدورت متن و پس زمینه متن ها نیز قابل تغییر هستند. امکان قرار دادن برچسب های متفاوت در پس زمینه متون، از قابلیت های دیگر این بخش به شمار می رود.

در قسمت بعد، با فیلتر های متفاوت آشنا خواهید شد. در قسمت فیلتر مانند قسمت تصاویر، می توان با فیلتر های متفاوت، ویدیو ها را زیباتر کرد. ویدیو ها را بارگذاری کرده، و با فیلتر های دلخواه خود، تغییرات لازم را اجرا کنید. دسته بندی های متفاوتی برای این کار موجود بوده، و می توان از آن ها برای ایجاد خروجی دلخواه بهره برد.

قسمت تنظیم نور و رنگ

در قسمت تنظیم کردن، می توان بسیاری از موارد موثر در ویدیو را به دلخواه خود تغییر داد. روشنایی ویدیو، و مقدار آن از این قسمت قابل تغییر است. گرمی ویدیو، تقابل ویدیو، و اشباع آن موارد دیگری در این بخش هستند. امکان محو کردن ویدیو، برجسته کردن آن، اضافه کردن سایه، تغییر رنگ بندی آن، تغییر حاشیه ویدیو ها، تیز کردن ویدیو و حتی متبلور شدن آن در این بخش وجود دارد.

در قسمت بعدی، ابزار اثر را خواهید دید. این ابزار دارای موراد متفاوتی بوده، و آثار متفاوتی به ویدیو شما اضافه خواهد کرد. ایجاد فیلتر های متفاوت، مانند خرابی موقت، محو، ضربه ریتمیک و.. در این قسمت موجود بوده، و به دلخواه قابل تنظیم است.

ustify;”>اگر ویدیو شما مدت زمان طولانی داشته، و برای برش آن به مشکل برخوردید، ادیت با اینشات آن را حل می کند. در قسمت پیش برش در این نرم افزار، شما یک ویو کلی از ویدیو خود داشته، و می توانید هر قسمت از آن را برش دهید.

یکی از امکانات دیگر این قسمت، که جزو پر کاربردترین قسمت های اینشات نیز هست، سرعت ویدیو است. ادیت با اینشات این امکان را به شما می دهد تا با کم و زیاد کردن سرعت ویدیو های خود، به خروجی دلخواه خود برسید.

قسمت انیمیشن

در قسمت انیمیشن، با افکت ها و حرکت های متفاوت انیمیشنی در این نرم افزار آشنا شده، و می توانید از آن ها برای نتیجه مورد نظر خود بهره ببرید. در قسمت بعد، یعنی محصول، مانند همین قسمت در ویرایش تصاویر از خروجی های متفاوت استفاده کرده، و متناسب با پلتفرم انتخابی خود و قاب مورد نظر، از موارد ممکن بهره خواهید برد.

افکت صدا، یکی از جذاب ترین موارد مورد استفاده شما خواهد بود. در این بخش شما می توانید صدای ویدیو خود را به انواعی از صداهای مختلف، مانند صدای کودک، صدای مرد، صدای زن، ربات، صدا در تونل و… تبدیل کنید.

در قسمت معکوس، شما از معکوس کردن ویدیو مورد نظر خود بهره برده، و فیلم را به صورت برعکس استخراج خواهید کرد. در ادامه و در قسمت چرخش، با دو نوع چرخش افقی و عمودی روبرو بوده، و می توانید ویدیو را به اطراف بچرخانید.

 به عنوان آخرین قسمت، در بخش انجماد می توان قسمت مورد نظر را برش داد و منجمد کرد. با این روش بخش انتخابی برای مدتی متوقف شده، و دارای کاربرد های متفاوتی است.آ

کلاس آموزش کار با اینشات

نرم افزار اینشات، با ارائه بسیاری از امکانات کاربردی در ویرایش عکس ها و فیلم ها، مورد استفاده بسیاری از فعالان تولید محتوا بوده، و دارای محبوبیت بالایی است. کاربرد اینشات در بسیاری از موارد ثابت شده و قابل اطمینان است. در مقاله ای که گذشت، تنها به بررسی بخشی از امکانات این نرم افزار پرداخته بودیم. امکانات و کاربرد های اینشات فراتر از موارد مذکور بوده، و برای استفاده اصولی از امکانات این نرم افزار، شرکت در دوره های متفاوت، و یادگیری ادیت با اینشات مفید است.

دوره آموزش حضوری ادیت با اینشات در مشهد، با برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه، به یادگیری و استفاده اصولی شما از اینشات کمک می کند. این دوره با آموزش استفاده صحیح از اینشات، ویرایش عکس ها و ویدیو های شما را بهبود بخشیده، و به تولید محتوا کمک خواهد کرد. علاوه بر این، این دوره با داشتن مزیت های خود، نسبت به  بقیه دوره های موجود، کاربردی تر محسوب می شود. در ادامه به بررسی  مزیت های این دوره نسبت به بقیه دوره ها خواهیم پرداخت.

حضوری بودن

دوره های مجازی، به علت عدم ارتباط مستقیم استاد و دانشجو، کیفیت حضوری را از دست داده، و بسیاری از موارد مهم از دست می رود. در این دوره ها ممکن است بعضی مفاهیم از دست برود. و به علت عدم دسترسی به استاد در لحظه، آموزش به طور کامل صورت نمی پذیرد. حضوری بودن دوره، به علت ارتباط مستقیم استاد و دانشجو، امکان رفع اشکال به صورت رو در رو موجود است. بنابراین دوره های حضوری از این نظر، کاربردی تر هستند. این دوره در 5 جلسه و به صورت حضوری بر قرار خواهد شد.

اساتید با تجربه

تجربه و علم استاد در هر دوره و کلاسی یکی از عوامل مهم در یادگیری دانشجو به شمار می‌رود. این دوره با برخورداری از اساتید با تجربه یادگیری اصولی و صحیح را تضمین کرده و به بهبود تولید محتوای شما کمک بسزایی خواهد کرد.

شناور بودن زمان بندی کلاس

بسیاری از دوره‌ها و کلاس‌ها به علت مغایرت با زمانبندی روزانه شما از دست خواهند رفت. حتی در صورت بالا بودن کیفیت دوره‌ها یک زمان‌بندی اشتباه باعث صرف نظر کردن از محتوای دوره خواهد شد. دوره آموزش ادیت با اینشات با شناور کردن زمان بندی کلاس این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمانی از هفته به آموزش این مورد پرداخته و برنامه کلاس را با زمان‌بندی روزمره خود تنظیم کنید. با این مزیت در زمان دلخواه خود از محتوای دوره بهره ببرید.

رضایت شرکت کنندگان دوره های قبلی

شرکت کنندگان پیشین دوره‌ها همیشه یکی از معیارهای انتخاب یا عدم انتخاب هر دوره به شمار می‌رود این دوره با جلب رضایت بالای ۹۰ درصد شرکت کنندگان قبلی، دارای کیفیت مطلوبی بوده این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت از مفید بودن  محتوای کلاس مطمئن شوید.

خصوصی بودن

بسیاری از دوره‌ها با وجود اساتید با تجربه، تجهیزات کامل، و یا حضوری بودن به علت عمومی بودن کلاس و تعداد شرکت کنندگان بالا در هر دوره یا کلاس کارآمدی خود را از دست داده و دچار مشکلات فراوانی خواهند شد. این دوره‌ها اگرچه دارای مزیت‌های مهمی هستند اما همین یک عیب کیفیت کلاس یا دوره را بسیار پایین آورده و از تعداد شرکت کنندگان آن به شدت می‌کاهد. دوره آموزش ادیت با اینشات در مشهد با برگزاری کلاس‌ها به صورت خصوصی این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت مستقیم و به راحتی اشکالات خود را برطرف کرده و تمامی سوالات را از اساتید، بدون ایجاد هیچگونه مزاحمتی بپرسید.

ارائه نمونه کار

بعضی از دوره‌ها دارای تبلیغات بسیار گسترده می‌باشند. به طوری که شما را کاملاً مجاب به دریافت دوره کرده و کیفیت دوره را بسیار عالی توصیف می‌کنند. یا بدون توضیح سرفصل‌ها دوره را تبلیغ کرده و امکان تشخیص نیاز یا نیاز در شما مشخص نخواهد شد. اما بعد از تهیه دوره متوجه می‌شوید که محتوای کلاس مورد نیاز شما نبوده است. دوره پیش رو با ارائه نمونه کار و توضیح سرفصل‌ها این امکان را به شما می‌دهد که با چشم باز دوره را انتخاب کرده و از شرکت در آن مطمئن شوید.

توضیح سرفصل‌ها

قبل از شروع دوره سرفصل‌ها و مواردی که در دوره پیش رو ارائه خواهد شد به دست شما رسیده و این امکان را به شما می‌دهد که با سرفصل‌ها با اطمینان کامل به مفید بودن دوره برای خود تصمیم بگیرید. این سرفصل‌ها در ادامه این مقاله با توضیحات مختصری ارائه خواهد شد.

سر فصل های آموزش کار با اینشات

در ادامه مقاله به توضیح مختصر درباره سرفصل‌های ادیت با این شات پرداخته و هر کدام را توضیح خواهیم داد.

نصب اینشات

در این سرفصل به آموزش نصب صحیح برنامه از منابع مورد نظر پرداخته و برای آموزش صحیح آماده خواهیم شد.

آشنایی با محیط نرم افزار

همانطور که ذکر شد، اینشات شامل ادیت عکس ادیت ویدیو و همچنین کلاژ تصاویر است. محیط نرم‌افزار بسیار فراتر از این سه مورد بوده و از قسمت‌های متفاوتی تشکیل می‌شود. در سرفصل پیش رو به توضیح محیط نرم‌افزار اینشات پرداخته و با هر مورد آشنا خواهیم شد.

کلاژ کردن تصاویر

امکان کلاژ یکی از محبوب‌ترین قسمت‌ها در نرم‌افزارهای ادیت محسوب شده و در تولید محتوای شما بسیار موثر خواهد بود. در این قسمت شما با کنار هم قرار دادن تصاویر در یک قالب واحد ترکیبی از چند تصویر را همزمان ارائه خواهید کرد. در سرفصل پیش رو به آموزش این مورد مهم پرداخته، و به صورت کامل آن را آموزش خواهیم داد.

افکت ها

اینشات، دارای ار گسترده‌ای از افکت‌های مختلف با رنگ بندی‌ها و طرح‌بندی‌های متفاوت است. این نرم‌افزار با ارائه افکت‌های جذاب این امکان را به شما می‌دهد که خروجی دلخواه خود را انتخاب و از تولید محتوای خود لذت ببرید. در این سرفصل به توضیح افکت‌ها و نحوه صحیح و اصولی استفاده از این مورد خواهیم پرداخت.

استیکرها

استیکرها یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های هر نرم‌ افزار ادیت و هر تولید محتواست. این امکان در بسیاری از موارد به بهبود زیبایی محتوای شما کمک کرده، و باعث پیشرفت محتوا در پلتفرم‌های مختلف خواهد شد. در سرفصل پیش رو به این مورد محبوب پرداخته، و درباره استفاده از آن خواهیم آموخت.

کراپ

کراپ کردن یا برش یکی از امکانات کاربردی هر نرم‌افزار ادیت محسوب شده و در بسیاری از موارد و محتوا استفاده می‌شود. اهمیت این مورد باعث قرارگیری در سرفصل‌های اصلی این دوره است. سرفصل پیش رو به آموزش صحیح و اصولی کراپ یا برش پرداخته، و به جذابیت محتوای شما کمک خواهد کرد.

صداگذاری

بخش مهمی از ویدیوها را صدا یا صداگذاری آنها تشکیل می‌دهد. یک صداگذاری درست به جذابیت و دیده شدن محتوای شما بسیار کمک کرده و باعث پیشرفت شما و محتوای شما خواهد شد. در این سرفصل به بررسی صداگذاری روش‌های صحیح و اصولی آن چگونگی صداگذاری در نرم‌افزار اینشات خواهیم پرداخت.

سرعت ویدیو

روزانه در بسیاری از پلتفرم‌ها ویدیوهای متفاوتی را مشاهده می‌کنید که با نهایت سرعت یا کمترین سرعت‌ پخش شدند. نرم افزار اینشات برای کم یا زیاد کردن سرعت محتوای ویدیویی شما امکانات مناسب و کاربردی را فراهم آورده است. در این سرفصل به بررسی چگونگی افزایش یا کاهش سرعت ویدیو و یادگیری اصولی آن از طریق ادیت با اینشات خواهیم پرداخت.

بوم

در قسمت بوم شما با چگونگی تعیین کردن ابعاد پروژه و خروجی گرفتن با آن ابعاد آشنا خواهید شد در این سرفصل به یادگیری اصولی این مورد خواهیم پرداخت.

اصلاح رنگ و فیلتر

فیلترها، نورپردازی یا رنگ‌های استفاده شده در فیلم‌ها و ویدیوها یکی از موارد مهم در تولید محتوا بوده و اصلاح مواردی مانند رنگ و نور در تولید خروجی خوب مهم است. در این سرفصل به بررسی اصلاح رنگ‌ها و فیلترها و مواردی مانند هایلایت، مقدار سایه در ویدیو یا تصاویر، و استفاده از فیلترهای آماده و همچنین معرفی جایگاه‌های این فیلتر خواهیم پرداخت.

پس زمینه پروژه ها

یکی از موارد تولید محتوا ساختن داستان‌ها یا استوری‌های متفاوت و مواردی با نیاز به پس زمینه یا بک گراند است. در این سرفصل به چگونگی ساختن این بک گراندها و موارد مختلف آن خواهیم پرداخت.

تایتل ها

نوشتن و ارائه متن‌های متفاوت در تولید محتوا مهم و بسیار مورد استفاده است. تایتل یا عناوین در این سر فصل به چگونگی نوشتن و نوشتار نرم‌افزار اینشات می پردازد.

ترنزیشن

احتمالاً به چگونگی ورق خوردن یا تغییر دو ویدیو در یک محتوا توجه کرده باشید. به این تغییر اصطلاحا ترنزیشن گفته شده و در این سرفصل به چگونگی انجام آن به صورت اصولی و جذاب خواهیم پرداخت.

خطوط گرافیکی

به خطوطی که به صورت آزاد و با لمس تشکیل شود خطوط گرافیکی اطلاق می‌شود. در این سرفصل به چگونگی تشکیل این خطوط و قرار دادن آنها روی ویدیو خواهیم پرداخت.

ماسکینگ

به پخش ویدیوها و محتوا در صورت های متفاوت و در اشکال مختلف مانند دایره، مربع و…. اصطلاح ماسکینگ اطلاق می‌شود. در این سرفصل به یادگیری ماسکینگ و موارد مهم آن خواهیم پرداخت.

رندرینگ

این اصطلاح به خروجی گرفتن از ویدیو با کیفیت‌های متفاوت یا حجم‌های مختلف اطلاق می‌شود. در این سرفصل به یادگیری این مورد مهم و موارد متفاوتی از این دست می‌پردازیم.

فریم ریت

به نمایش تعداد تصاویر ثابت که به سرعت حرکت کنند اصطلاح فریم ریت اطلاق می‌شود. معمولاً ۲۴ تصویر متوالی در یک ثانیه نمایش داده شده و هر تصویر یک فریم است. در این سرفصل به توضیح این مورد می پردازیم.

 

دوره غیرحضوری و ویدیویی اینشات هدا استودیو نیز برای استفاده شما عزیزان آماده شده است که در ادامه می توانید دنبال کنید.

دوره ادیت با اینشات هدا استودیو

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دوره آموزشی عکاسی با دوربین حرفه ای در مشهد

آموزش عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای در مشهد

آنچه در این پست میخوانید چرا عکاسی با دوربین حرفه ای؟درباره عکاسی با دوربین حرفه ایتاریخچه عکاسی حرفه ایاصطلاحات عکاسی…

بیشتر بخوانید
دوره-آموزشی-عکاسی-و-فیلمبرداری-با-موبایل مشهد

عکاسی و فیلمبرداری با موبایل | آموزش خصوصی در مشهد

آنچه در این پست میخوانید تاریخچه کوتاهی از عکاسی و فیلمبرداری با موبایلدرباره عکاسی با موبایلچند اصطلاح رایج در عکاسی…

بیشتر بخوانید
استراتژی-دیجیتال-مارکتینگ

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری

آنچه در این پست میخوانید در دنیای امروز، با رشد فناوری و انتشار اینترنت، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *